Форум "Громада та бізнес: інструменти взаємодії в умовах війни"
Локальний бізнес відіграє ключову роль не лише у формуванні бюджету громади, але й у створенні комфорту для життя та ділової активності. У час війни український бізнес значно постраждав, частина підприємств повністю зупинила свою діяльність.
Громади, які попри війну продовжують налагоджувати продуктивну співпрацю з місцевими підприємцями та впроваджують інструменти сприяння бізнесу, підтверджують покращення соціального та бізнесового клімату. Створення кращих умов для ведення бізнесу в громадах дозволяє підприємцям створювати нові робочі місця, продукувати більше товарів та послуг для місцевого населення, брати активну участь в соціальному житті громади.
На форумі «Громада та бізнес: інструменти взаємодії в умовах війни» поговоримо про успішні приклади інструментів сприяння та комунікації із локальним бізнесом, які українські громади впроваджують в умовах воєнного стану.
Mission
Сприяти побудові ефективної взаємодії між місцевим бізнесом та органами місцевого самоврядування в умовах воєнного стану.
Task
- Поінформувати спеціалістів громад про ті інструменти сприяння бізнесу та налагодження взаємодії з ними, які можуть бути ефективними в умовах воєнного стану.
- Обговорити вплив інструментів на розвиток локального бізнесу, а також на формування комфортних умов для життя та ділової активності.
Target audience
Спеціалісти громад, які займаються або планують займатись сприянням розвитку локального бізнесу в громадах.
МОДЕРАТОР
Микола САВУЛЯК, голова Клубу Ділових Людей Україна.
Program
09:50 - Реєстрація учасників
10:00 - Відкриття події.(Микола САВУЛЯК - голова Клубу Ділових Людей Україна. Андрей ХОРВАТ - заступник директора Програми (уточнюється)
10:10 - БІЗНЕС-ХАБИ ТА ЦЕНТРИ ПІДТРИМКИ БІЗНЕСУ В ГРОМАДАХ (Світлана ЛИПНА, начальник відділу економічного розвитку «Ресурсний центр громади та підтримки підприємництва» Бережанської громади Тернопільської області.)
- які послуги для бізнесу зазвичай надаються
- ключові фактори успішності даного інструменту
- деякі приклади: хто, коли і за чиє фінансування створював
10:25 - БЕРЕЖАНСЬКИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР ГРОМАДИ ТА ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА (Світлана ЛИПНА - начальник відділу економічного розвитку «Ресурсний центр громади та підтримки підприємництва» Бережанської громади Тернопільської області)
- як створювали
- консультації для бізнесу
- сприяння бізнесу в пошуку фінансування
- події для бізнесу
10:45 - «СиневирЕКО»: ЯК БРЕНД ГРОМАДИ МОЖЕ СПРИЯТИ РОЗВИТКУ ЛОКАЛЬНОГО БІЗНЕСУ. НА ПРИКЛАДІ СИНЕВИРСЬКОЇ ГРОМАДИ (Мар’яна МІСИК, проектний менеджер Синевирської громади. Надія КУЛІШ, підприємниця, що виготовляє крафтову натуральну продукцію (трав’яні чаї, випічка, напівфабрикати) з використанням бренду «СиневирЕКО»)
- як створювався бренд і позиціонування громади
- як локальний бізнес використовує бренд громади і що йому це дає
11:05 - СИСТЕМНА КОМУНІКАЦІЯ ІЗ ЛОКАЛЬНИМ БІЗНЕСОМ ЯК ІНСТРУМЕНТ СПРИЯННЯ (Оксана КУЛЕБА, бізнес-експерт Клубу Ділових Людей Україна)
- про реєстр підприємців громади
- ключові інструменти комунікації
- що цінують підприємці під час комунікації
11:20 - ОРГАНІЗАЦІЯ БІЗНЕС-ВІЗИТІВ НА ЛОКАЛЬНІ ПІДПРИЄМСТВА. НА ПРИКЛАДІ ПУСТОМИТІВСЬКОЇ ГРОМАДИ (Ірина ПРИТУЛА, начальниця відділу соціально-економічного розвитку, торгівлі, інвестицій та міжнародної співпраці Пустомитівської громади Львівської області.)
- як організовувалась подія для налагодження бізнес-контактів між локальними підприємцями
- кому і чим це корисно
- ресурси, які необхідні для організації події
11:40 - ЗАЛУЧЕННЯ ГРАНТОВИХ КОШТІВ ДЛЯ ЛОКАЛЬНОГО БІЗНЕСУ. НА ПРИКЛАДІ РАДОМИШЛЬСЬКОЇ ГРОМАДИ (Олена ЯЦЬКІВСЬКА, начальниця відділу економічного розвитку Радомишльської громади. ФОП Кірнєв Дмитро, сімейно-розважальне кафе «Малібу». ФОП Ястрембович Сергій, магазин-кафе «Лілея»)
- про консультування та супровід у подачі заявок на гранти від єРобота
- про системні комунікації з бізнесом щодо грантових проектів
- як волонтерське консультування бізнесу привели до залучення гранту на розвиток бізнес-хабу
12:00 - ПРОГРАМИ ПІДТРИМКИ ТА ГРАНТИ ДЛЯ БІЗНЕСУ – ЯК ГРОМАДА МОЖЕ СПРИЯТИ ЗАЛУЧЕННЮ ПІЛЬГОВОГО ФІНАНСУВАННЯ (Костянтин Орловський, керівник Агенції інвестиційного розвитку громад і територій АГРІТ, бізнес-експерт Клубу Ділових Людей Україна)
- які програми та гранти бувають
- де шукати інформацію про гранти
- як громада може використовувати даний інструмент для підвищення зайнятості місцевого населення
12:15 - Підсумки
ТОП-10 ІНСТРУМЕНТІВ КОМУНІКАЦІЇ ТА СПРИЯННЯ БІЗНЕСУ В ЧАС ВІЙНИ (Микола САВУЛЯК, голова Клубу Ділових Людей Україна)
12:30- Завершення форуму
Terms
Кількість учасників обмежена. Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації.
Заявки приймаються до 1 листопада 2022 року, 12:00.
Учасники отримають підтвердження участі до 1 листопада 2022 року, 15:00.
CONTACTS OF THE EVENT ADMINISTRATOR
Контакти адміністратора події
- Наталія Балян+380968045555[email protected]