Вебінар "Як трансформуються продажі та маркетинг у воєнний час?"
В країні війна, а бізнес продовжує працювати. Ми продаємо та купуємо, надаємо один одному послуги, рухаємо економіку. І звісно, використовуємо активні інструменти продажу та маркетингу: воронки, роботу з запереченнями, вивчення потреб ЦА, переконання телефоном та в месенжерах тощо.
Більшість класичних інструментів працюють, частина трансформуються (зокрема, переклад звернень українською та переказ частини коштів на ЗСУ можуть помітно впливати на конверсію продажів). А деякі інструменти «дожиму клієнта» стають недоречними та дратують, знижуючи лояльність покупців. Спробуймо дослідити трансформацію продажів та маркетингу в сучасній Україні.
Ми зібрали для вас практичну інформацію та працюючі інструменти від десятків консультацій з командами продажу. Учасників також запрошуємо до активності – ви зможете поділитися в чаті власними спостереженнями за поведінкою покупця та збагатити контент. Адже ця тема доповнюється буквально щодня. Компанії, готові бути живими та мінятися, відповідати викликам часу - не тільки залишаться на ринку в буремні часи, а й зможуть значно збільшити свою аудиторію.
Target audience
- підприємці;
- керівники відділів продажу;
- всі, хто веде продажі та перемовини;
- лідери проектів (соціальних, волонтерських), які прагнуть максимально продуктивно спілкуватися з ЦА.
Program
- Як змінюються купівельні звички пересічних споживачів?
- На що треба звернути увагу компаніям, що працюють у сфері В2В?
- Спостереження щодо рекламних повідомлень: що дратує, а що конвертує?
- Популярні теми та тригери уваги в продажах військового часу.
- Зміни у процесі встановлення контакту.
- Зміни у процесі роботи із запереченнями.
- Трансформації у технологіях переконання.
- Корисні переконання та навички продавця у воєнний час.
А також відповіді на питання, позитивна атмосфера, спільне творення нових сенсів.
Expert
МАРІЯ ПЛАХОТНИК
Коуч для підприємців та керівників міжнародного рівня PCC ICF, 13 років досвіду.
Сертифікований бізнес-тренер. Досвід роботи з відділами продажу великих компаній (Toyota, Lexus, Global Spirits, Sportlife, MSD Group тощо), малим та середнім бізнесом з різних регіонів України, офлайн- та онлайн-продажами.
Методолог, розробник навчальних програм для продавців В2В та В2С.
18 років роботи в бізнесі, керування командою.
Провела понад 400 тренінгів для бізнес-аудиторі
Notes
Мова вебінару: українська.
Умови участі: участь можлива за умови подання заявки та одержання підтвердження від організаторів.
Зареєструвавшись на цей захід, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у відео- чи фотозйомці під час заходу.
Вартість участі: безкоштовно.
Посилання на кімнату буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку вебінару.
CONTACTS OF THE EVENT ADMINISTRATOR
Контакти адміністратора події
- Юлія Ліхва+380981616839[email protected]