Сприяння виходу малих і середніх підприємств плодоовочевого сектору на зовнішні ринки та включення їх у ланцюжки доданої вартості

Territorial coverage of the projectVinnytsya Region Project implementation period1 October 2020 - 30 November 2020
Business People ClubBusiness People Club

The gist of the project

Проект сприяв виходу малих і середніх підприємств плодоовочевого сектору на зовнішні ринки та включенню їх у ланцюжки доданої вартості.

Наша місія: оцінити рівень обізнаності підприємств в регіонах щодо вимог потенційних ринків та шляхів збільшення власної конкурентоспроможності, готовності до розширення асортименту та збільшення обсягів продаж, спроможності до початку експортної діяльності та відкриття нових ринків.

Target audience

малий та середій бізнес, виробники свіжих фруктів, овочів, баштанних культур, ягід, горіхів і зелені, а також інгредієнтів, продуктів харчування та безалкогольних напоїв

Results

В рамках проєкту було проведено пряме опитування виробничих та переробних підприємств плодоовочевого сектору Вінницької області. 

Аналіз даних, отриманих під час опитування, дозволив оцінити рівень обізнаності підприємств в регіонах щодо вимог потенційних ринків та шляхів збільшення власної конкурентоспроможності, готовності до розширення асортименту та збільшення обсягів продаж, спроможності до початку експортної діяльності та відкриття нових ринків. Окремий блок питань, запропонованих до обговорення, пов'язаний з оцінкою роботи підприємств в умовах подолання наслідків пандемії Covid-19.

Other projects of Network members