B2B•2•Go: онлайн зустрічі із результатом
Як зробити онлайн зустрічі дієвим робочим інструментом і домогтися від них максимальної віддачі? Дієві поради і відповіді на питання - на груповій онлайн консультації
Місія
COVID-19 підштовхнув розвиток онлайн комунікацій та тренд набирає обертів й залишиться інструментом комунікацій у подальшому. Сьогодні компанії вимушені шукати партнерів та розвивати зв’язки для відновлення та розвитку експортних продажів. Пристосування до нових умов вимагає нових навичків та інструментів, в тому числі й комунікацій.
Онлайн зустрічі можуть бути дієвим інструментом, якщо Ви розумієте як використовувати ці можливості, готуватися, спілкуватися та планувати наступні кроки.
Знайдіть 2 години для занурення у «кухню бізнес побачень» та створюйте нові партнерства задля розвитку вашого експорту!
Процедура
Впродовж 2-х годин ми:
- Визначимо як побудована «кухня бізнес побачень» та які «приладдя» наявні
- Проаналізуємо найчастіші помилки на базі досвіду участі українських компаній у 2020-2021 роках
- Розглянемо основні етапи та підготовчі дії для участі із результатом
- Опрацюємо інструменти, які допомагають вже на першому «побаченні» отримати довгострокові відносини
- Спробуємо провести зустріч та визначимо помилки
Експерт
Наш експерт: Перепелиця Галина
- Сертифікована консультантка з експорту та тренерка з питань технічного регулювання та доведення відповідності
- Сертифікована консультантка з ринкових досліджень та розвитку експорту Програми «Train the trainer 2019, 2020» Естонського інституту маркетингу
- Розробниця та тренерка навчальних програм «Export BootCamp» програми USAID Конкурентоспроможна економіка України
- Національна консультантка з надання консалтингових послуг з питань доступу до ринків ЄС
- 17-річний досвід консалтингу в міжнародній торгівлі, підтримці компаній у розвитку та налагодженні експортних операцій.
- 13 років успішного досвіду у розробці та проведенні заходів з розвитку бізнесу з USAID, ЄС, ПРООН, GIZ та іншими міжнародними організаціями.
- 20+ авторських тренінгів та інших освітніх програм, включаючи розробку навчальних матеріалів з розвитку експорту.
- 40+ навчальних заходів з питань експорту, проведених у 2018–2020 роках: доступ до нових ринків, нарощування експортного потенціалу, дослідження ринків, визначення вимог до продукції, маркетингові стратегії тощо.
Умови
Реєстрація для участі у зустрічі за посиланням
Участь безкоштовна!
Контактні особи
У випадку можливих запитань, прохання телефонувати нам (056)374-94-10 (12) або писати на [email protected].
Організатор
Захід організовано Дніпропетровською торгово-промисловою палатою в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ
Контакти адміністратора події
- Дніпропетровська торгово-промислова палата+380563749413[email protected]
Інші події
-
В2В зустрічах з чеськими компаніями водогосподарського сектору
ДатаКоли?16 вересня 2024 Де проводиться?Місто: ДніпроЗапрошуємо українських підприємців, що працюють у сфері водопостачання, підготовки та очищення води, до участі у В2В зустрічах з чеськими компаніями водогосподарського сектору, що відбудуться 16 вересня 2024р. у Дніпрі. Початок о 10:00.
-
Вебінар "Етика в соціальних мережах і в рекламі"
ДатаКоли?26 вересня 2024 Де проводиться?Місто: OnlineНа вебінарі поговоримо про те, з чого складається сучасна етика. Про що треба сказати своєму сммнику до того, як почати роботу? Які теми треба уникати, а які, навпаки, розкривати? Що таке ейджизм, йеблізм та лукізм? Чи треба висловлюватися з будь-якого приводу? Як війна змінює нашу комунікацію?
Подивимось українські приклади, знайдемо відповіді та розставимо точки над «е» сучасної етики