Вебінар "Запуск нового продукту: Як ефективно вивести товар/послугу на ринок?"

DateWhen?16 September 2021TimeTime: 16:00-17:00OrganizerOrganizations: Business Community Club Ukraine

Виведення нового продукту на ринок – процес, що має бути чітко прописаний. Не можна просто виготовити продукт і чекати, що клієнти/ки одразу ж ним зацікавляться і почнуть активно купувати. Особливо важливо правильно підготувати процес виходу продукту на ринок через зниження попиту серед клієнтів/ок в умовах кризи, спричиненої наслідками COVID-19. Про те, як ефективно підготувати виведення нового продукту на ринок експертка Олена Анатійчук розповість в рамках вебінару.

Target audience

img
  • Керівники/ці та власники/ці бізнесу.
  • Маркетинг-директори/ки.
  • Керівники/ці підрозділів, у яких не менше, ніж 3 осіб у підпорядкуванні.
  • Представники/ці підприємств в регіоні чи керівники/ці відокремлених підрозділів.

Program

img
  • Комплексний підхід: Маркетингова (бренд-модель), інноваційна, цінова, комунікаційна стратегія та стратегія просування.
  • Аналіз конкурентного ринку. 
  • Виведення нового продукту на ринок: Асортиментна/ цінова політика; моделі продажів; прогноз розвитку та система оцінки його результатів.

Expert

img

ОЛЕНА АНАТІЙЧУК

Маркетологиня, підприємиця, бізнес-консультантка у сфері маркетингу та підприємництва. Досвід в маркетингу – близько 15 років. 

Сьогодні: Заступниця директора Аквапарку «ПЛЯЖ», http://aqualviv.com.ua/ (2014 – сьогодні). 

Власниця Торгової Марки та Керівник проєкту 

Першої приватної хімічної лабораторії з

дослідження води «АКВАлаб», 

http://www.aqualab.com.ua/uk/(2016 – сьогодні).

Авторка та керуюча проєктом 

Event Hall & Coworking «Териорія», 

https://territory.lviv.ua/ (2018 – сьогодні). 

Спікерка та експертка бізнес-модулів, 

організованих  Центром інформаційної підтримки бізнесу, заснованим на базі Клубу Ділових Людей Україна 

за підтримки ЄБРР в рамках ініціативи EU4Business. 

Членкиня Клубу Ділових Людей України.  

Членкиня ГО «Ділові Українські Жінки».

У минулому:

Керівниця відділу маркетингу Аквапарку «ПЛЯЖ»

(2008 – 2014).

Керівниця відділу маркетингу будівельної

компанії «Львівська Мрія»,

http://mriya.lviv.ua/uk/ (2013 – 2019).

Закордонний досвід – експертка з аналітики та кризового менеджменту в авіаконцерні Lufthansa,

Великобританія, Лондон (2006-2008).

Керівниця відділу реклами у рекламній агенції «Рейдер», http://www.araider.com.ua/ (2003-2006).

Notes

img

Мова вебінару: українська.

Умови участі: участь можлива за умови подання заявки та одержання підтвердження від організаторів.

Зареєструвавшись на цей захід, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у відео- чи фотозйомці під час заходу.

Вартість участі: безкоштовно завдяки спільному фінансуванню урядом Федеративної Республіки Німеччина і Європейським Союзом та підтримці GIZ.

Посилання на онлайн-трансляцію буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку вебінару. 

Organizer

img

Захід організований Клубом Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. 

Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.

CONTACTS OF THE EVENT ADMINISTRATOR

Контакти адміністратора події

Other events