Вебінар "Запуск нового продукту: Як ефективно вивести товар/послугу на ринок?"
Виведення нового продукту на ринок – процес, що має бути чітко прописаний. Не можна просто виготовити продукт і чекати, що клієнти/ки одразу ж ним зацікавляться і почнуть активно купувати. Особливо важливо правильно підготувати процес виходу продукту на ринок через зниження попиту серед клієнтів/ок в умовах кризи, спричиненої наслідками COVID-19. Про те, як ефективно підготувати виведення нового продукту на ринок експертка Олена Анатійчук розповість в рамках вебінару.
Цільова аудиторія
- Керівники/ці та власники/ці бізнесу.
- Маркетинг-директори/ки.
- Керівники/ці підрозділів, у яких не менше, ніж 3 осіб у підпорядкуванні.
- Представники/ці підприємств в регіоні чи керівники/ці відокремлених підрозділів.
Програма
- Комплексний підхід: Маркетингова (бренд-модель), інноваційна, цінова, комунікаційна стратегія та стратегія просування.
- Аналіз конкурентного ринку.
- Виведення нового продукту на ринок: Асортиментна/ цінова політика; моделі продажів; прогноз розвитку та система оцінки його результатів.
Експерт
ОЛЕНА АНАТІЙЧУК
Маркетологиня, підприємиця, бізнес-консультантка у сфері маркетингу та підприємництва. Досвід в маркетингу – близько 15 років.
Сьогодні: Заступниця директора Аквапарку «ПЛЯЖ», http://aqualviv.com.ua/ (2014 – сьогодні).
Власниця Торгової Марки та Керівник проєкту
Першої приватної хімічної лабораторії з
дослідження води «АКВАлаб»,
http://www.aqualab.com.ua/uk/(2016 – сьогодні).
Авторка та керуюча проєктом
Event Hall & Coworking «Териорія»,
https://territory.lviv.ua/ (2018 – сьогодні).
Спікерка та експертка бізнес-модулів,
організованих Центром інформаційної підтримки бізнесу, заснованим на базі Клубу Ділових Людей Україна
за підтримки ЄБРР в рамках ініціативи EU4Business.
Членкиня Клубу Ділових Людей України.
Членкиня ГО «Ділові Українські Жінки».
У минулому:
Керівниця відділу маркетингу Аквапарку «ПЛЯЖ»
(2008 – 2014).
Керівниця відділу маркетингу будівельної
компанії «Львівська Мрія»,
http://mriya.lviv.ua/uk/ (2013 – 2019).
Закордонний досвід – експертка з аналітики та кризового менеджменту в авіаконцерні Lufthansa,
Великобританія, Лондон (2006-2008).
Керівниця відділу реклами у рекламній агенції «Рейдер», http://www.araider.com.ua/ (2003-2006).
Примітки
Мова вебінару: українська.
Умови участі: участь можлива за умови подання заявки та одержання підтвердження від організаторів.
Зареєструвавшись на цей захід, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у відео- чи фотозйомці під час заходу.
Вартість участі: безкоштовно завдяки спільному фінансуванню урядом Федеративної Республіки Німеччина і Європейським Союзом та підтримці GIZ.
Посилання на онлайн-трансляцію буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку вебінару.
Організатор
Захід організований Клубом Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ
Контакти адміністратора події
- Юлія Ліхва+380981616839[email protected]
Інші події
-
Вебінар "Побудова системного бізнесу"
ДатаКоли?28 листопада 2024 Де проводиться?Місто: OnlineНа цьому вебінарі ми поговоримо про структуру системного бізнесу. Від формування організаційної структури до будови менеджменту всередині компанії
-
Вебінар "Делегування без хаосу: як передати повноваження і зберегти контроль"
ДатаКоли?5 грудня 2024 Де проводиться?Місто: OnlineВебінар про те, як підприємцям звільнити свій час від рутинних завдань, навчитися довіряти команді й уникнути ситуацій, коли після делегування проблем стає більше, ніж було. Розглянемо, як правильно передавати завдання, щоб підвищити ефективність бізнесу, зберегти якість виконання та не втратити контроль.