VenueCity: Online
DateWhen?1 September 2022TimeTime: 16:00-17:00OrganizerOrganizations: Business Community Club Ukraine

Запрошуємо тих, хто шукає шляхи до збільшення продажів попри складні ринкові обставини. 

Вебінар сфокусований на вдалих практиках сегментації наявної клієнтської бази. На ньому розглянемо реальні приклади вдалого та помилкового виділення клієнтського сегменту, розберемо інструменти для аналізу клієнтської бази та механізм ухвалення рішень.

Target audience

img
  • Власники/ці та керівники/ці бізнесу.
  • Керівники/ці відділів.

Program

img
  • Робота бізнесу в кризових умовах. Можливості під час кризи.
  • Сегментація клієнтів - кейси, помилки, практики.
  • Обговорення прикладів учасників, відповіді на питання.

Напишіть в коментарях до реєстрації, якщо бажаєте, щоб розглянули ситуацію з вашою клієнтською базою та на вашому прикладі розглянули, як правильно в ній виявити «сильний» клієнтський сегмент. 

Expert

img

МИХАЙЛО АЛЬПЕРОВИЧ

Менеджмент-консультант, член СМС-Ukraine. 

Консультант з понад 30-річним досвідом консультування підприємств та  реалізації понад 50 проєктів розвитку бізнесу, стратегічного планування, маркетингу та управління продажами. Співавтор книги «Стратегія своїми силами». 

Notes

img

Мова вебінару: українська.

Умови участі: участь можлива за умови подання заявки та одержання підтвердження від організаторів.

Зареєструвавшись на цей захід, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у відео- чи фотозйомці під час заходу.

Вартість участі: безкоштовно.

Посилання на онлайн-трансляцію буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку вебінару. 

CONTACTS OF THE EVENT ADMINISTRATOR

Контакти адміністратора події

Other events