Запрошуємо тих, хто шукає шляхи до збільшення продажів попри складні ринкові обставини.
Вебінар сфокусований на вдалих практиках сегментації наявної клієнтської бази. На ньому розглянемо реальні приклади вдалого та помилкового виділення клієнтського сегменту, розберемо інструменти для аналізу клієнтської бази та механізм ухвалення рішень.
Target audience
- Власники/ці та керівники/ці бізнесу.
- Керівники/ці відділів.
Program
- Робота бізнесу в кризових умовах. Можливості під час кризи.
- Сегментація клієнтів - кейси, помилки, практики.
- Обговорення прикладів учасників, відповіді на питання.
Напишіть в коментарях до реєстрації, якщо бажаєте, щоб розглянули ситуацію з вашою клієнтською базою та на вашому прикладі розглянули, як правильно в ній виявити «сильний» клієнтський сегмент.
Expert
МИХАЙЛО АЛЬПЕРОВИЧ
Менеджмент-консультант, член СМС-Ukraine.
Консультант з понад 30-річним досвідом консультування підприємств та реалізації понад 50 проєктів розвитку бізнесу, стратегічного планування, маркетингу та управління продажами. Співавтор книги «Стратегія своїми силами».
Notes
Мова вебінару: українська.
Умови участі: участь можлива за умови подання заявки та одержання підтвердження від організаторів.
Зареєструвавшись на цей захід, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у відео- чи фотозйомці під час заходу.
Вартість участі: безкоштовно.
Посилання на онлайн-трансляцію буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку вебінару.
CONTACTS OF THE EVENT ADMINISTRATOR
Контакти адміністратора події
- Клуб Ділових Людей Україна+380676711504[email protected]