Події

Вебінар "Як знаходити можливості для збільшення продажів"
Запрошуємо тих, хто шукає шляхи до збільшення продажів попри складні ринкові обставини.
Вебінар сфокусований на вдалих практиках сегментації наявної клієнтської бази. На ньому розглянемо реальні приклади вдалого та помилкового виділення клієнтського сегменту, розберемо інструменти для аналізу клієнтської бази та механізм ухвалення рішень.
Цільова аудиторія
- Власники/ці та керівники/ці бізнесу.
- Керівники/ці відділів.
Програма
- Робота бізнесу в кризових умовах. Можливості під час кризи.
- Сегментація клієнтів - кейси, помилки, практики.
- Обговорення прикладів учасників, відповіді на питання.
Напишіть в коментарях до реєстрації, якщо бажаєте, щоб розглянули ситуацію з вашою клієнтською базою та на вашому прикладі розглянули, як правильно в ній виявити «сильний» клієнтський сегмент.
Експерт
МИХАЙЛО АЛЬПЕРОВИЧ
Менеджмент-консультант, член СМС-Ukraine.
Консультант з понад 30-річним досвідом консультування підприємств та реалізації понад 50 проєктів розвитку бізнесу, стратегічного планування, маркетингу та управління продажами. Співавтор книги «Стратегія своїми силами».
Примітки
Мова вебінару: українська.
Умови участі: участь можлива за умови подання заявки та одержання підтвердження від організаторів.
Зареєструвавшись на цей захід, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у відео- чи фотозйомці під час заходу.
Вартість участі: безкоштовно.
Посилання на онлайн-трансляцію буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку вебінару.
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ
Контакти адміністратора події
- Клуб Ділових Людей Україна+380676711504ivano-frankivsk@bisc.org.ua
Інші події
-
Тренди 2024
ДатаКоли?8 грудня 2023 Де проводиться?Місто: ВінницяРічне засідання Business People Club, бізнес-форум "Тренди 2024"
-
Вебінар "Партнерство в бізнесі. Як оформити щоб не втратити?"
ДатаКоли?14 грудня 2023 Де проводиться?Місто: OnlineМайже 80% бізнесу в Україні побудоване на партнерстві, однак, 50% з них розпадаються в перший-другий рік співпраці. Приголомшує, правда? Напочатку партнери захопленні продуктом, майбутніми планами, бізнесом, а через рік вони розходяться. Як зробити так, щоб партнерства не розпадались? Як врегулювати відносини в партнерстві, щоб вони були довгострокові і продуктивні?