Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України

Territorial coverage of the projectVinnytsya Region Project implementation period1 December 2020 - 31 December 2020
Business People ClubBusiness People Club

The gist of the project

Впровадження власних заходів для підвищення рівня обізнаності про безпечність молока серед державних інституцій на національному та обласному рівнях. 

Завдання виконується в рамках діяльності Програми Дослідного інституту органічного сільського гоcподарства (FiBL), «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», проміжним результатом якої є підвищення рівня обізнаності про безпечність молока серед державних інституцій на національному та обласному рівнях. 

Target audience

  • фахівці Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки);
  • фахівці Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба);
  • представники бізнес-об’єднання молочного сектору. 

Results

В рамках проєкту було розроблено  і проведено серію із 3 онлайн-тренінгів з урахуванням потреби в практичних рішеннях: «Планування та впровадження комунікаційної стратегії», «Співпраця із журналістами. Про що треба знати?» та «Канали комунікації».    

Серія із 3 тренінгів дала можливість підвищити теоретичні і практичні знання учасників для підготовки і впровадження інформаційної кампанії щодо безпечності сирого молока. Учасники на конкретних прикладах зрозуміли, що таке комунікаційна стратегія, які функції виконує, на кого спрямована, як визначати і працювати з цільовою аудиторією, розібрали алгоритми співпраці із ЗМІ, прописали покроковий план створення інфоприводу, розібрались у видах співпраці з журналістами, навчились писати прес-реліз та прес-анонс, готуватися до інтерв'ю.

Other projects of Network members