Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України

Територіальне охоплення проектуВінницька Період виконання проекту1 грудня 2020 - 31 грудня 2020
Business People ClubBusiness People Club

Суть проекту

Впровадження власних заходів для підвищення рівня обізнаності про безпечність молока серед державних інституцій на національному та обласному рівнях. 

Завдання виконується в рамках діяльності Програми Дослідного інституту органічного сільського гоcподарства (FiBL), «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», проміжним результатом якої є підвищення рівня обізнаності про безпечність молока серед державних інституцій на національному та обласному рівнях. 

Цільова аудиторія

  • фахівці Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки);
  • фахівці Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба);
  • представники бізнес-об’єднання молочного сектору. 

Результати

В рамках проєкту було розроблено  і проведено серію із 3 онлайн-тренінгів з урахуванням потреби в практичних рішеннях: «Планування та впровадження комунікаційної стратегії», «Співпраця із журналістами. Про що треба знати?» та «Канали комунікації».    

Серія із 3 тренінгів дала можливість підвищити теоретичні і практичні знання учасників для підготовки і впровадження інформаційної кампанії щодо безпечності сирого молока. Учасники на конкретних прикладах зрозуміли, що таке комунікаційна стратегія, які функції виконує, на кого спрямована, як визначати і працювати з цільовою аудиторією, розібрали алгоритми співпраці із ЗМІ, прописали покроковий план створення інфоприводу, розібрались у видах співпраці з журналістами, навчились писати прес-реліз та прес-анонс, готуватися до інтерв'ю.

Інші проекти членів Мережі