Консультації для бізнесу в межах ініціативи «Стійкість ділової активності українського бізнесу»
Якщо ви керівник та/або ключовий менеджер компанії, яка здійснює свою діяльність на території Київської, Вінницької та Черкаської областей, і у вас є питання щодо управління та розвитку компанії, тоді запрошуємо вас до участі у консультаціях.
Формат
Формат: 60 хв консультація з експертом (якого обираєте ви) щодо вашого кейсу. Від однієї компанії може реєструватись не більше 2-х представників і одна компанія може отримати не більше 2-х консультацій у 2-х різних експертів у рамках цього компоненту проєкту.
Примітки
Участь у події візьме 8 експертів та експерток.
Коли: 22 червня 2023, 12.00-17.00 (офлайн). Можна зареєструватись до двох консультантів, обираючи різний час. Реєстрація триває до 19 червня 2023, до 18:00.
Експерт
ПЕРЕЛІК КОНСУЛЬТАНТІВ:
#1 — СТРАТЕГІЯ
Надія Лисецька - експерт із стратегічного планування і операційного управління; маркетингу; 13+ років досвіду у бізнес-консалтингу для МСП; засновниця Української платформи «Жінки в бізнесі»;
Теми консультацій:
-формування і визначення стратегії розвитку компанії;
-операційне управління;
-бізнес планування;
-побудова і визначення бізнес моделі компанії;
-побудова особистого бренду;
-жіноче лідерство
#2 — СТРАТЕГІЯ
Світлана Насирова - бізнес-консультантка зі стратегічного маркетингу та розвитку бізнесу.
Теми консультацій:
-створення маркетингової стратегії
-визначення профілю цільової аудиторії
-визначення позиціонування та УТП (унікальної торгової пропозиції)
-маркетингова "упаковка" бізнесу
-побудова особистого бренду керівника організації
-побудова моделі та стратегії продажів
-проведення стратегічних сесій та створення стратегії розвитку
#3 — МАРКЕТИНГ ТА ПРОДАЖІ
Оксана ЛОЯНИЧ - бізнес-тренерка з маркетингу та продажів; підприємниця з 16 річним досвідом, Business coach, 3 роки коучінгу з власниками бізнесу, експертка з продажів, 30 років досвіду в продажах, засновниця бізнес-школи «Alter Ego», ідеолог простору для молоді POSTERUM
Теми консультацій:
-найм та побудова системного відділу продажів;
-розробка унікальної торгової пропозиції;
-формування стратегії продажів компанії;
-формування та реалізація маркетингової стратегії компанії;
-підбір та мотивація команди
#4 — МАРКЕТИНГ ТА ПРОДАЖІ
Олена ФІСЮК - засновниця і СЕО майстерні стратегічного маркетингу inTEG, підприємниця, стратегиня, маркетологиня, фасилітаторка; організаторка та ведуча коучингових онлайн марафонів саморозвитку; експертка ЗМІ, спікерка.
Теми консультацій:
-діагностика бізнес моделі і трансформація шляхів -отримання прибутку бізнесом
-оцінка стратегії розвитку чи масштабування бізнесу
-визначення стратегії маркетингу
#5 — ОПОДАТКУВАННЯ
Альона МАРТИНОВА - податковий радник; 14 - річний досвід у податковій службі на посаді ревізора у різних контролюючих відділах, бізнес консультант з питань оподаткування, аналізу підприємницької діяльності на можливі податкові ризики
Теми консультацій:
-оподаткування фізичних і юридичних осіб, виявлення податкових ризиків;
-реєстрація фізичних, юридичних осіб;
-розблокування податкових накладних та виведення з -переліку «ризикових підприємств»;
-податкові перевірки та робота із запитами контролюючих органів;
-виключення з податкової застави майна;
-визначення системи оподаткування, прогнозування сплати податків виходячи із роду діяльності
-перевірка контрагентів на причетність до кримінальних проваджень та здійснення ризикових операцій;
-юридичний супровід в разі оскарження податкових рішень у судовому порядку;
-закриття, ліквідація підприємницької діяльності.
#6 — ФАНДРЕЙЗИНГ
Анна КОСТЮК - підприємниця, експертка з питань фінансів та оподаткування, менеджерка проєктів з розвитку та підтримки МСП, керівниця консалтингової компаніії Kostyuk consulting, громадського об’єднання “Агенція розвитку бізнесу та громад”;
Теми консультацій:
-доступні грантові програми для бізнесу;
-вимоги до учасників для подачі на грант;
-розбір грантової заявки, адаптація ідеї під грант;
-рекомендації щодо розробки бізнес - плану під грант, аналіз фінансових можливостей компанії.
-експрес-аналіз визначення можливостей участі у гранті на -основі фінансових даних компанії;
-підбір грантової програми під бізнес чи галузь;
-гранти для стартапів, рекомендації можливості (реєстрація ФОП, вибір системи оподаткування, адаптація ідеї під проект)
#7— МАРКЕТИНГ ТА ПРОДАЖІ
Ольга МІРЗОЄВА - експерт з маркетингу і продажів, засновниця продюсерського центру з просування експертів
Теми консультацій:
-Розробка концепцій та маркетингових стратегій;
-Ділові переговори;
-Побудова каналів продажів;
-Ефективне управління;
-Залучення та обслуговування клієнтів з різних цільових аудиторій;
-Розробка і впровадження комплексу маркетингових заходів для отримання стійкого збільшення обсягу продажів;
#8 МАРКЕТИНГ ТА ПРОДАЖІ
ІРИНА МИХАЙЛОВА - маркетолог-практик, засновниця агенції Sales360. Спеціалізація - вивід нових продуктів на ринок, розробка маркетингових стратегій
Теми консультацій:
-Аналіз продуктової лінійки на відповідність цілям бізнесу і потребам ринку. План дій.
-Розробка ціннісної пропозиції для нового продукту/проєкту.
-Краш-тест на унікальність продукту/проєкту.
"В пошуках блакитного океану". Перспективи масштабування. Потенціальні ніші для зростання. Лідерство - як стратегія.
-Аудит існуючої комунікаційної стратегії на відповідність стратегічним цілям (голос бренду, канали комунікації, ключові повідомлення).
Процедура
Обрали?
Тоді реєструйтесь - https://forms.gle/k6Gx9EBR9gvruq3PA
Контактні особи
У разі питань звертайтесь до менеджерки Центрального хабу
Іванни Кобзар [email protected]
+380978760127
Організатор
ОРГАНІЗАТОР
Ініціатива «Стійкість ділової активності українського бізнесу» реалізується МЕРЕЖЕЮ ЦЕНТРІВ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ БІЗНЕСУ за підтримки Представництва Міжнародної організації з міграції в Україні в рамках проєкту «Розвиток МСП: економічна інтеграція внутрішньо переміщених осіб та відновлення бізнесу», що фінансується Міністерством економічного співробітництва та розвитку Федеративної Республіки Німеччина (BMZ) через Німецький банк розвитку (KfW).
Виконавчий партнер компоненту в рамках МЕРЕЖІ ЦІПБ – Business People Club.
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ
Контакти адміністратора події
- Business People Club+380975058050[email protected]
Інші події
-
Вебінар "Побудова системного бізнесу"
ДатаКоли?28 листопада 2024 Де проводиться?Місто: OnlineНа цьому вебінарі ми поговоримо про структуру системного бізнесу. Від формування організаційної структури до будови менеджменту всередині компанії
-
Вебінар "Делегування без хаосу: як передати повноваження і зберегти контроль"
ДатаКоли?5 грудня 2024 Де проводиться?Місто: OnlineВебінар про те, як підприємцям звільнити свій час від рутинних завдань, навчитися довіряти команді й уникнути ситуацій, коли після делегування проблем стає більше, ніж було. Розглянемо, як правильно передавати завдання, щоб підвищити ефективність бізнесу, зберегти якість виконання та не втратити контроль.