Конфліктологія та вирішення суперечок
Запрошуємо представниць мікро-, малого та середнього бізнесу, органів місцевого самоврядування, що працюють з бізнесом, громадських активісток, представниць бізнес об’єднань, до участі у третьому заході із серії вебінарів на тему: «Розвиток лідерства, управлінських якостей, комунікацій і сервісу» в рамках проєкту «Експертні консультації «Об’єднаний економічний фронт двох регіонів», який реалізують Дніпропетровська та Чернігівська регіональні торгово-промислові палати за підтримки ПРООН у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансування Європейського Союзу
Теми
Вебінар на тему: «Конфліктологія та вирішення суперечок» відбудеться 20 квітня 2023 о 14:30, в рамках якого учасники дізнаються про таке:
- Конфлікт та суперечка.
- Переговори як мирний спосіб розв'язання конфліктів та спорів.
- Маніпуляції, чорна риторика та конструктив у суперечках та переговорах.
Експерт
Спікер вебінару:
Олена БЕРЕЩУК, бізнес-тренерка, фахівчиня з риторики, ораторського мистецтва, комунікації, лідерства; педагог, психолог, доктор філософії (PhD), доцент.
Партнери
Завдяки підтримці ПРООН у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансування Європейського Союзу участь у заході є безкоштовною.
Організатор
Маєте запитання? Телефонуйте нам (056)374-94-12 (10) або пишіть на пошту export@dcci.org.ua
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ
Контакти адміністратора події
- Дніпропетровська торгово-промислова палата+380563749413[email protected]
Інші події
-
Вебінар "Побудова системного бізнесу"
ДатаКоли?28 листопада 2024 Де проводиться?Місто: OnlineНа цьому вебінарі ми поговоримо про структуру системного бізнесу. Від формування організаційної структури до будови менеджменту всередині компанії
-
Вебінар "Делегування без хаосу: як передати повноваження і зберегти контроль"
ДатаКоли?5 грудня 2024 Де проводиться?Місто: OnlineВебінар про те, як підприємцям звільнити свій час від рутинних завдань, навчитися довіряти команді й уникнути ситуацій, коли після делегування проблем стає більше, ніж було. Розглянемо, як правильно передавати завдання, щоб підвищити ефективність бізнесу, зберегти якість виконання та не втратити контроль.