КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ в межах ініціативи «Стійкість ділової активності українського бізнесу»
Реалізується МЕРЕЖЕЮ ЦЕНТРІВ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ БІЗНЕСУ за підтримки Представництва Міжнародної організації з міграції в Україні в рамках проєкту «Розвиток МСП: економічна інтеграція внутрішньо переміщених осіб та відновлення бізнесу», що фінансується Міністерством економічного співробітництва та розвитку Федеративної Республіки Німеччина (BMZ) через Німецький банк розвитку (KfW).
Цільова аудиторія
Власники/керівники майже 500 підприємств отримають експертні консультації,
які допоможуть проаналізувати діяльність власного бізнесу та значно посилити
підприємницькі навички для подолання негативного впливу війни на бізнес.
ДЛЯ КОГО
- Для керівників та власників малого і середнього бізнесу (релокованого або локального), що зазнали суттєвого негативного впливу війни (рекомендовано від 5 до 150 осіб персоналу).
- Географічне охоплення проєкту: Дніпропетровська, Харківська, Київська, Вінницька та Черкаська області.
- Пріоритет надається ММСП, де керівницями є жінки, а також тим, які мають експортний потенціал.
ФОРМАТ
Консультації будуть відбуватись в межах події, під час якої паралельно (автономно) працюватиме 6 консультантів з різних тематик. Кожен учасник може забронювати для себе не більше 2-х індивідуальних консультацій з різними експертами. Тривалість однієї консультації – 1 год. Від однієї компанії може реєструватись не більше 2-х представників і одна компанія може отримати не більше 2-х консультацій в рамках цього компоненту проєкту.
Експерт
ПЕРЕЛІК КОНСУЛЬТАНТІВ
#1 — РОЗВИТОК ЕКСПОРТУ
Бізнес – консультант з понад 15 річним досвідом консалтингу в сфері експорту та розвитку підприємства з огляду на доступ до наявної інфраструктури підтримки, роботи з базами даних, змін місцевої та зарубіжної кон’юнктуру ринків, сертифікації, енергоефективності, бізнес діагностики, юридичних питань.
Перший віцепрезидент Дніпропетровської торгово-промислової палати.
Теми консультацій:
- Робота з базами даних для пошуку партнерів;
- Масштабування бізнесу з огляду на місцеву та зарубіжну кон’юнктуру ринків;
- Сертифікація походження, товарознавча експертиза;
- Бізнес-діагностика.
#2 — ФАНДРЕЙЗИНГ, СТРАТЕГІЯ
Сертифікована консультантка з експорту з 10 річним досвідом, 15 річний досвід грантрайтингу , бізнес діагностики, сертифікований тренер зі сталості та стійкості бізнесу.
Віцепрезидентка Дніпропетровської торгово-промислової палати, Членкиня Наглядової Ради Мережі Центрів Інформаційної Підтримки Бізнесу.
Теми консультацій:
- Ресурси для пошуку грантів;
- Аналіз та формування ідеї проєкту;
- Нюанси написання грантових заявок з огляду на специфіку донора;
- Звітування за грантами;
- Стратегія стійкості бізнесу;
- Екосистема підтримки бізнесу;
#3 — РОЗВИТОК ЕКСПОРТУ
Бізнес-консультант в сфері експорту та розвитку підприємства з 5 річним досвідом.
Керівник Центру підтримки експорту Дніпропетровської торгово-промислової палати
Теми консультацій:
- Формування експортної комерційної пропозиції;
- Вибір оптимальних ринків збуту;
- Підготовка до участі у виставках за кордоном;
- Нюанси роботи на E-commerce;
- Розміщення на міжнародних платформах компаній та їх комерційних пропозицій;
- Робота на платформі EEN (Enterprise Europe Network)
#4 — РОЗВИТОК ЕКСПОРТУ
Євгенія БОЙКО
Бізнес-консультантка з експорту з понад 10 річним досвідом консультування, керівниця Українсько-Німецького Коопераційного Бюро Дніпропетровської торгово-промислової палати
Теми консультацій:
- Пошук партнерів в Німеччині;
- Вибір оптимальних ринків збуту;
- Екосистема підтримки бізнесу в Німеччині;
- Нюанси ведення бізнесу на німецькому ринку;
#5 — БУХОБЛІК ТА ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ
Ольга ЦЕЛУЙКО
Податкова та фінансова консультантка
Більше 20 років практичної роботи в великих виробничих і торгівельних компаніях на посадах головного бухгалтера, фінансового директора. 12 років досвіду у податковому та управлінському консалтингу для МСП. Керівниця Комітету з підтримки МСБ при Дніпропетровській торгово-промисловій палаті.
Теми консультацій:
- Бухоблік за НП(С)БО;
- Облікова політика, фінансова звітність;
- Виробництво та собівартість, зовнішньоекономічна діяльність (експорт, імпорт), операції з валютою;
- Гуртова та роздрібна торгівля;
- Послуги;
- Касові операції, готівкові та безготівкові розрахунки, застосування РРО;
- Податок на прибуток, ПДВ;
- Єдиний податок юридичних і фізичних осіб;
- Управлінський облік.
#6 — ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ ПІД ЧАС ВІЙНИ
Ольга ДЕНИСЮК
Бізнес-консультантка з досвідом засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), які унеможливили виконання зобов’язань, передбачених договорами між резидентами України та зовнішньоекономічними договорами, або обов’язків, встановлених нормативно-правовими актами України, а також формування необхідного для засвідчення таких обставин пакету документів. Юрисконсульт Дніпропетровської торгово-промислової палати.
Теми консультацій:
- Визначення змісту поняття форс-мажорних обставин відповідно до законодавства України;
- Форми сертифікатів про підтвердження форс-мажорних обставин;
- Огляд відповідного Регламенту ТПП України;
- Процедура розгляду заяви та порядок видачі Сертифікату про форс-мажорні обставини.
Умови
Мова: українська.
Участь можлива за умови попередньої реєстрації та отримання підтвердження від організаторів.
Зареєструвавшись на участь у консультації, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у фотозйомці під час консультації.
Вартість участі: безкоштовно.
Контактні особи
(056)374-94-12
Дніпропетровська торгово-промислова палата
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ
Контакти адміністратора події
- Дніпропетровська торгово-промислова палата+380563749413[email protected]
- Мережа Центрів інформаційної підтримки бізнесу+380676747012[email protected]
Інші події
-
Вебінар "Побудова системного бізнесу"
ДатаКоли?28 листопада 2024 Де проводиться?Місто: OnlineНа цьому вебінарі ми поговоримо про структуру системного бізнесу. Від формування організаційної структури до будови менеджменту всередині компанії
-
Вебінар "Делегування без хаосу: як передати повноваження і зберегти контроль"
ДатаКоли?5 грудня 2024 Де проводиться?Місто: OnlineВебінар про те, як підприємцям звільнити свій час від рутинних завдань, навчитися довіряти команді й уникнути ситуацій, коли після делегування проблем стає більше, ніж було. Розглянемо, як правильно передавати завдання, щоб підвищити ефективність бізнесу, зберегти якість виконання та не втратити контроль.