Управління конфліктами
Запрошуємо представниць мікро-, малого та середнього бізнесу, органів місцевого самоврядування, що працюють з бізнесом, громадських активісток, представниць бізнес об’єднань, до участі у першому заході із серії вебінарів на тему: «Розвиток лідерства, управлінських якостей, комунікацій і сервісу» в рамках проєкту «Експертні консультації «Об’єднаний економічний фронт двох регіонів», який реалізують Дніпропетровська та Чернігівська регіональні торгово-промислові палати за підтримки ПРООН у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансування Європейського Союзу
Теми
Вебінар на тему: «Управління конфліктами» відбудеться 6 квітня 2023 о 14:30, в рамках якого учасники дізнаються про таке:
- Класичні стратегії регулювання конфліктів.
- Практичні комунікативні прийоми регулювання конфліктних ситуацій, способи корекції поведінки учасників конфлікту.
- Напрямки профілактики виникнення конфліктів, комунікативні прийоми запобігання виникнення конфліктних ситуацій.
- Аналіз конфліктних ситуацій учасників вебінару.
Експерт
Спікер вебінару:
Олена БЕРЕЩУК, бізнес-тренерка, фахівчиня з риторики, ораторського мистецтва, комунікації, лідерства; педагог, психолог, доктор філософії (PhD), доцент.
Умови
Завдяки підтримці ПРООН у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансування Європейського Союзу участь у заході є безкоштовною.
Організатор
Маєте запитання? Телефонуйте нам (056)374-94-12 (10) або пишіть на пошту [email protected]
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ
Контакти адміністратора події
- Дніпропетровська торгово-промислова палата+380563749413[email protected]
Інші події
-
Вебінар "Побудова системного бізнесу"
ДатаКоли?28 листопада 2024 Де проводиться?Місто: OnlineНа цьому вебінарі ми поговоримо про структуру системного бізнесу. Від формування організаційної структури до будови менеджменту всередині компанії
-
Вебінар "Делегування без хаосу: як передати повноваження і зберегти контроль"
ДатаКоли?5 грудня 2024 Де проводиться?Місто: OnlineВебінар про те, як підприємцям звільнити свій час від рутинних завдань, навчитися довіряти команді й уникнути ситуацій, коли після делегування проблем стає більше, ніж було. Розглянемо, як правильно передавати завдання, щоб підвищити ефективність бізнесу, зберегти якість виконання та не втратити контроль.