Бізнес-тренінг "Плануємо зростання: Інновації та технологічні рішення"

Де проводиться?Місто: Online
ДатаКоли?31 серпня 2021ЧасЧас: 10:00 - 14:00ОрганізаторОрганізації: Миколаївський Регіональний Центр Підтримки Бізнесу

Згідно позиціям світових організацій як UNIDO та WEF, cтратегія створення конкурентних переваг через інновації є сьогодні №1 у світі. Відповідно, розвинуті країни збільшують інвестиції в інновації – найбільше це видно по технологічній гонці між США, Китаєм та ЄС в сфері штучного інтелекту.. Зазвичай, українські МСП інвестують у власний інноваційний розвиток за залишковим принципом, інструментів інноваційного розвитку мало, а ті що існують, часто маловідомі учасникам ринку. Наслідком цього є все більше відставання українських компаній в конкурентній боротьбі, в тому числі – на власному, внутрішньому ринку. Отже, керівниками МСП потрібно змінити своє відношення до інновацій та максимально використовувати існуючі можливості.

Цільова аудиторія

img

Керівні особи МСП: власники, виконавчі та технічні директори, головні інженери, директори з розвитку бізнесу та інновацій, відповідальні за хайтек.

Цілі

img

• Прояснити тему та головні пріоритети в інноваційному розвитку МСП.
• Надати учасникам інформацію про головні існуючі інструменти та кращі практики в сферах промисловості, енергетики, інфраструктури та муніципального сектору.
• Обговорити конкретні кейси та рішення інноваційного розвитку від передових кластерів регіону та України, типові для МСП.

Програма

img

Модуль 1 Роль інновацій в зростанні бізнесу

• Що таке інновації й чому інноваційний розвиток стає в світі однією з топ-стратегій в бізнесі
• Що таке інноваційна стратегія на рівні фірми, й на рівні бізнес-об’єднання
• Головні напрями розвитку інновацій на рівні фірм та бізнес-обєднань
• Кейси для розгляду : 1) Інноваційна екосистема – «як це працює», 2) Інновації – це не тільки про продукти.

Модуль 2 Інструменти розвитку інновацій

• Пріоритетні інструменти розвитку інновацій для промислових секторів
• Використання інструментів – приклади національного та регіонального рівня
• Роль МСП у створенні нових інструментів
• Кейси для розгляду: 1) Інструменти розвитку інновацій, 2) Шляхи активації функції фандрейзингу.

Модуль 3 Інноваційний маркетинг

• Маркетинг інновацій – в чому різниця від традиційного маркетингу
• Головні тактики інноваційного маркетингу для пром хайтек
• Організація маркетингу на підприємстві та в кластерній організації
• Кейси для розгляду: пропозиція УТП – як покращити

Організатор

img

Захід організований Центром Підтримки Бізнесу, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ

Контакти адміністратора події