Бізнес-тренінг "Плануємо зростання: Інновації та технологічні рішення"

Де проводиться?Місто: Online
ДатаКоли?31 серпня 2021ЧасЧас: 10:00 - 14:00ОрганізаторОрганізації: Миколаївський Регіональний Центр Підтримки Бізнесу

Згідно позиціям світових організацій як UNIDO та WEF, cтратегія створення конкурентних переваг через інновації є сьогодні №1 у світі. Відповідно, розвинуті країни збільшують інвестиції в інновації – найбільше це видно по технологічній гонці між США, Китаєм та ЄС в сфері штучного інтелекту.. Зазвичай, українські МСП інвестують у власний інноваційний розвиток за залишковим принципом, інструментів інноваційного розвитку мало, а ті що існують, часто маловідомі учасникам ринку. Наслідком цього є все більше відставання українських компаній в конкурентній боротьбі, в тому числі – на власному, внутрішньому ринку. Отже, керівниками МСП потрібно змінити своє відношення до інновацій та максимально використовувати існуючі можливості.

Цільова аудиторія

img

Керівні особи МСП: власники, виконавчі та технічні директори, головні інженери, директори з розвитку бізнесу та інновацій, відповідальні за хайтек.

Цілі

img

• Прояснити тему та головні пріоритети в інноваційному розвитку МСП.
• Надати учасникам інформацію про головні існуючі інструменти та кращі практики в сферах промисловості, енергетики, інфраструктури та муніципального сектору.
• Обговорити конкретні кейси та рішення інноваційного розвитку від передових кластерів регіону та України, типові для МСП.

Програма

img

Модуль 1 Роль інновацій в зростанні бізнесу

• Що таке інновації й чому інноваційний розвиток стає в світі однією з топ-стратегій в бізнесі
• Що таке інноваційна стратегія на рівні фірми, й на рівні бізнес-об’єднання
• Головні напрями розвитку інновацій на рівні фірм та бізнес-обєднань
• Кейси для розгляду : 1) Інноваційна екосистема – «як це працює», 2) Інновації – це не тільки про продукти.

Модуль 2 Інструменти розвитку інновацій

• Пріоритетні інструменти розвитку інновацій для промислових секторів
• Використання інструментів – приклади національного та регіонального рівня
• Роль МСП у створенні нових інструментів
• Кейси для розгляду: 1) Інструменти розвитку інновацій, 2) Шляхи активації функції фандрейзингу.

Модуль 3 Інноваційний маркетинг

• Маркетинг інновацій – в чому різниця від традиційного маркетингу
• Головні тактики інноваційного маркетингу для пром хайтек
• Організація маркетингу на підприємстві та в кластерній організації
• Кейси для розгляду: пропозиція УТП – як покращити

Організатор

img

Захід організований Центром Підтримки Бізнесу, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ

Контакти адміністратора події

Інші події

На жаль, дана комбінація критеріїв пошуку події не має результатів. Будь ласка, оберіть інші критерії пошуку.