Бізнес-тренінг "Плануємо зростання: Нові ринки"

Де проводиться?Місто: Online
ДатаКоли?8 липня 2021ЧасЧас: 10:00 - 14:00ОрганізаторОрганізації: Миколаївський Регіональний Центр Підтримки Бізнесу

Масштабування бізнесу є логічним кроком у процесі росту компанії на локальному ринку, або ж ретельно спланованим етапом стратегії розвитку. Однак, часто саме кризові умови спонукають власників та топ-менеджерів компаній шукати покупців на альтернативних іноземних ринках. В умовах кризи, пов’язаної з поширенням COVID-19, ситуація з пошуком інших ринків збуту повторюється. В таких умовах НОВІ РИНКИ – ефективне рішення для багатьох українських підприємств.

Цільова аудиторія

img

Керівники/ці та власники/ці малого та середнього бізнесу усіх галузей (або делеговані ними менеджери).

Програма

img

Модуль 1

10:00 – 11:30

• Які існують стратегії зростання.
• Передумови виходу на нові ринки.
• Як визначити готовність компанії до експорту?
• Стратегії виходу на нові ринки.
• PESTLE аналіз ринку.
• Як вибрати пріоритетний ринок для експорту.

Модуль 2 • Практика

11:30 – 12:30

• Найбільш перспективний ринок та стратегія.

Модуль 3

12:30 – 14:00

• Типові помилки в просуванні брендів на експорт.
• Корисні платформи і можливості.
• Реальні кейси і приклади.
• Інструменти, які допоможуть вам у плануванні.
• Відповіді на запитання.

Детальніше

img

Масштабування бізнесу є логічним кроком у процесі росту компанії на локальному ринку, або ж ретельно спланованим етапом стратегії розвитку. Однак, часто саме кризові умови спонукають власників та топ-менеджерів компаній шукати покупців на альтернативних іноземних ринках. В умовах кризи, пов’язаної з поширенням COVID-19, ситуація з пошуком інших ринків збуту повторюється. В таких умовах НОВІ РИНКИ – ефективне рішення для багатьох українських підприємств.

Які перші кроки? До кого звернутися по допомогу? В Google легко наштовхнутися на купу інформації, в якій можна відразу потонути. А для тих, хто володіє англійською – кількість джерел для вивчення перетворюється на складне завдання з пошуку надійних гайдів. Проте найважливіші кроки для більшості компаній, які обирають традиційний експорт зводяться до внутрішнього аналізу готовності компанії до експорту, вибору пріоритетних ринків, розробки експортної стратегії, “упаковки” продукту, його представленні та просуванні для вже нових клієнтів. Звісно, не менш потрібними будуть розгляд типових помилок в просуванні брендів на експорт, експертна підбірка корисних платформ і можливостей, огляд реальних кейсів і прикладів, рекомендації інструментів, які допоможуть у плануванні та відповіді по ту сторону екрану від експортерів.

Ну от, тепер ви знаєте, для чого вам потрібен підготовлений нами воркшоп.

Організатор

img

Захід організований Центром Інформаційної Підтримки Бізнесу м.Миколаїв, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ

Контакти адміністратора події