Бізнес-тренінг "Плануємо зростання: Сила маркетингу"

Де проводиться?Місто: Online
ДатаКоли?9 вересня 2021ЧасЧас: 10:00 - 14:00ОрганізаторОрганізації: Миколаївський Регіональний Центр Підтримки Бізнесу

В рамках тренінгу передбачається розробка та імплементація маркетингових стратегій антикризового управління, підвищення управлінських компетенцій, використання маркетингових інструментів у реалізації антикризових програм, що дозволить зберегти бізнес в поточних умовах вже запущеної кризи та чітко зрозуміти логіку подальших кроків.

Цільова аудиторія

img

Керівники/ці та власники/ці малого та середнього бізнесу усіх галузей (або делеговані ними менеджери)

Програма

img

Модуль 1 10:00 – 12:00

  • Маркетингові стратегії – чому це важливо?
  • Роль і місце власника в формуванні маркетингової стратегії.
  • Взаємозв’язок бізнес моделі та стратегії компанії.
  • Практичні настанови правильного впровадження маркетингових стратегій.

Модуль 2 12:20 – 14:00

  • Кейс «Стратегії позиціонування на прикладі брендів».
  • Ключові вимірювальні показники маркетингових стратегій.
  • Поширені помилки при інтеграції маркетингових стратегій.
  • Підведення підсумків.
  • Онлайн-зворотний зв’язок.

Детальніше

img

Маркетингова стратегія є ключовим компонентом в системі прийняття антикризових управлінських рішень, спрямованих на стабілізацію і вихід організації з кризи. Причина тому – значення маркетингових рішень та маркетингових дій для компанії: саме вони забезпечують просування товарів та послуг на нові ринки, зміцнення становища на старих та загальну диверсифікованість на ринку.

В рамках тренінгу передбачається розробка та імплементація маркетингових стратегій антикризового управління, підвищення управлінських компетенцій, використання маркетингових інструментів у реалізації антикризових програм, що дозволить зберегти бізнес в поточних умовах вже запущеної кризи та чітко зрозуміти логіку подальших кроків.

Що передбачено тренінгом?

  • розуміння маркетингових стратегій антикризового управління;
  • визначення умов їх застосування в системі менеджменту підприємства;
  • розробка та імплементація кастомізованих маркетингових стратегій антикризового управління під кожного учасника;
  • підвищення управлінських компетенцій щодо використання маркетингових інструментів у реалізації антикризових програм.

Умови

img

Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації та погодження від організаторів.

Організатор

img

Захід організований Центром Підтримки Бізнесу, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ

Контакти адміністратора події