Бізнес-тренінг "Плануємо зростання: Сила сервісу"
Цінність вашої компанії прямо пропорційно залежить від сервісу: чим краще сервіс, тим дорожче послуги, товари і ваш бізнес в цілому. Відтепер клієнти вирішують подальшу долю вашого бізнесу. Якісний сервіс допоможе зменшити витрати на маркетинг, зарплати, пошук та навчання нових співробітників, а також на утримання відділів по “роботі зі зверненнями та скаргами”. А поганий сервіс може назавжди припинити існування вашого бізнесу, і навіть ідеально налаштована реклама його не врятує.
Цільова аудиторія
Керівники/ці та власники/ці малого та середнього бізнесу усіх галузей (або делеговані ними менеджери)
Умови
Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації та погодження від організаторів.
Програма
Організатор
Захід організований Центром Підтримки Бізнесу, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ
Контакти адміністратора події
- Миколаївський регіональний центр підтримки бізнесу+380678211343[email protected]
Інші події
-
Вебінар "Бізнес-дипломатія та GR (Government Relations)"
ДатаКоли?10 жовтня 2024 Де проводиться?Місто: Online -
Вебінар "Сильна команда як результат ефективної комунікації"
ДатаКоли?17 жовтня 2024 Де проводиться?Місто: OnlineНа вебінарі поговоримо про важливість комунікацій в команді на різних етапах. Також обговооримо важливі аспекти які впливають на результат команди. Та звісно, відповіді на «наболілі» питання від практика.