Ведення бізнесу в умовах COVID-19
Основними завданнями конференції є надати останню інформацію про наявні інструменти та програми підтримки, обмінятися новинами про поточні обмеження, отримати інформацію з перших рук про бізнес в умовах пандемії COVID-19: проблеми, потреби, ефективність заходів підтримки та можливості підвищення їх ефективності у відповідь на виклики сьогодення.
Цільова аудиторія
Керівники/ці та власники/ці малого та середнього бізнесу усіх галузей (або делеговані ними менеджери)
Цілі
Підтримати МСП у процесі прийняття рішень щодо реагування на виклики COVID-19
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ
Контакти адміністратора події
- Миколаївський регіональний центр підтримки бізнесу+380678211343[email protected]
Інші події
-
Вебінар "Побудова системного бізнесу"
ДатаКоли?28 листопада 2024 Де проводиться?Місто: OnlineНа цьому вебінарі ми поговоримо про структуру системного бізнесу. Від формування організаційної структури до будови менеджменту всередині компанії
-
Вебінар "Делегування без хаосу: як передати повноваження і зберегти контроль"
ДатаКоли?5 грудня 2024 Де проводиться?Місто: OnlineВебінар про те, як підприємцям звільнити свій час від рутинних завдань, навчитися довіряти команді й уникнути ситуацій, коли після делегування проблем стає більше, ніж було. Розглянемо, як правильно передавати завдання, щоб підвищити ефективність бізнесу, зберегти якість виконання та не втратити контроль.