STRATEGY & MARKETING ANTI-CRISIS PROGRAM
Тренінгова програма для власників малого та середнього бізнесу, які відчувають, що їх бізнес для подальшого росту потребує оновлення бізнес-моделі та зміни маркетингової стратегії.
Цільова аудиторія
Власники бізнесу або виконавчі керівники, які виконують функцію стратегування, в таких випадках:
- конкуренти розвиваються швидкими темпами і є ризик втрати частки ринку;
- бізнес зазнає суттєвих збитків через карантинні обмеження та пандемію COVID-19;
- бізнес має за мету виходити в нову нішу або виводити на ринок новий продукт;
- бізнес стагнує або ж втрачає позиції на ринку.
Програма не розрахована для:
- менеджерів, які не виконують функцію стратегування;
- для бізнесів, які ростуть швидкими темпами і не потребують корекції стратегії;
- стартапів, виключенням є стартапи, ініціатори яких уже мають інші діючі бізнеси;
Переваги
УНІКАЛЬНІСТЬ ФОРМАТУ
- Кожен учасник програми працює на основі власного бізнесу.
- 50% програми – практичні завдання.
- Експерти-практики. У кожному модулі оночасно працює два експерти: один профільний та другий – системний, який забезпечує комплексність програми.
Програма
Модуль 1
- Тренди ринку.
- Життєвий цикл бізнесу. Задачі та рішення, з якими необхідно працювати на кожному з етапів життєвого циклу. Наслідки кризи, викликаної COVID-19.
Практичне завдання з визначення, на якому етапі знаходиться мій бізнес. - Візія власника. Концепція бізнесу. Стратегічні цілі.
Практичне завдання з визначення візії, концепції, цілей та економічної моделі мого бізнесу. - Ключові клієнти та їх потреби.
Практичне завдання з формування лінійки дійсних та потенційних клієнтів для мого бізнесу. Прописання потреб клієнтів мого бізнесу. - Ключові продукти.
Практичне завдання з визначення продуктів (товарів та послуг) для задоволення потреб клієнтів мого бізнесу. Побудова матриці Продукт/Клієнт. - Сегментація ринку.
- Аналіз ринкових ніш (об’єм ринку, тренди, конкуренція).
Практичне завдання з визначення ключових ніш для мого бізнесу.
Модуль 2
- Аналіз конкурентів. Робота із матрицею конкуренції.
Практичне завдання з аналізу конкутентів мого бізнесу. - «Золотий трикутник Сливоцького».
- Види бізнес-моделей. Архітектура процесів, виходячи з обраної бізнес-моделі.
Практичне завдання з визначення виду бізнес-моделі мого бізнесу. - Продукт мого бізнесу: сегментування, диференціація, 7Р.
Практичне завдання. - Бренд мого бізнесу: архітектура, легенда, маркетингові меседжі.
Практичне завдання з розробки легенди та маркетингових меседжів мого бізнесу. - Конкурентні переваги. Пошук унікальної торгової пропозиції..
Практичне завдання з розробки конкурентних переваг мого бізнесу.
Модуль 3
- Аватар клієнта. Швидкий метод опису одного зі своїх клієнтів, який дозволить побудувати якісну та прибуткову комунікативну політику.
Практичне завдання з розробки аватару клієнтів мого бізнесу. - Шлях клієнта. Аналіз «точок втрат клієнтів», можливостей для покращення бізнес-процесів та комунікації з клієнтами, дифереціація від конкурентів.
Практичне завдання з розробки та аналізу шляху клієнта мого бізнесу. - Інструменти маркетингових комунікацій, збільшення впізнаваності компанії, стимулювання продажів, формування лояльності клієнтів. Карта діджитал інструментів.
Практичне завдання.
Терміни
09:45 – 10:00 реєстрація, технічні питання
10:00 – 11:40 навчання
11:40 – 12:00 перерва
12:00 – 13:20 навчання
13:20 – 14:00 обід
14:00 – 15:40 навчання
15:40 – 16:00 перерва
16:00 – 17:20 навчання
17:20 – 17:30 перерва
Експерт
МИХАЙЛО ТКАЧ
моделювання бізнесу
SOFTSERVE,HR business partner
ЛАРИСА БАРАНОВА
пмаркетингові стратегії
ГЕРМЕС АВІА, власник
ОЛЕНА АНАТІЙЧУК
маркетингові комунікації
АКВА ПАРК, директор з маркетингу
ОКСАНА КУЛЕБА
стратегія бізнесу
МОДУС, власник
Умови
Участь можлива лише для власників малого та середнього бізнесу.
З кожним потенційним учасником буде проведено коротку бесіду, а можливість участі буде підтверджена е-мейлом або персональним дзвінком.
Вартість участі в програмі – 1 200 грн., що становить 10% від загальної вартості програми (90% витрат покриває грант).
Примітки
Мова програми: українська.
Формат програми: онлайн.
Планова кількість учасників: 20.
Організатор
Захід організований Клубом Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ
Контакти адміністратора події
- Микола Савуляк+380676711504[email protected]
Інші події
-
Вебінар "Побудова системного бізнесу"
ДатаКоли?28 листопада 2024 Де проводиться?Місто: OnlineНа цьому вебінарі ми поговоримо про структуру системного бізнесу. Від формування організаційної структури до будови менеджменту всередині компанії
-
Вебінар "Делегування без хаосу: як передати повноваження і зберегти контроль"
ДатаКоли?5 грудня 2024 Де проводиться?Місто: OnlineВебінар про те, як підприємцям звільнити свій час від рутинних завдань, навчитися довіряти команді й уникнути ситуацій, коли після делегування проблем стає більше, ніж було. Розглянемо, як правильно передавати завдання, щоб підвищити ефективність бізнесу, зберегти якість виконання та не втратити контроль.