Вебінар "Як створити здорові робочі стосунки та підвищити ефективність дистанційних команд?"
В сучасному світі все більше команд працюють віддалено. Для когось – це норма, що співробітники компанії ніколи не зустрінуться офлайн, для інших – закономірна еволюція в бік цифрових технологій. Водночас для багатьох компаній – це необхідність, пов’язана з наслідками пандемії через COVID-19. Так чи інакше, для усіх без винятку діють певні психологічні закономірності «домашньої роботи» та нові можливості, які вона відкриває. Як максимально використати потенціал своєї команди в умовах дистанційної роботи, як налаштувати здорові процеси з перших тижнів такого режиму, в чому полягає роль керівника – про це під час вебінару розповість професійний коуч для керівників Марія Плахотник.
Цільова аудиторія
- Власники/ці та керівники/ці бізнесу.
- Лінійні менеджери/ки, керівники/ці малих команд та департаментів.
- HR-директори/ки.
Програма
- Психологічні аспекти віддаленої роботи.
- Як змінюється менеджмент в нових умовах: планування, мотивація, контроль.
- Підводні камені дистанційної роботи.
- Трансформація організаційної культури та вплив лідера.
- Низка робочих інструментів для керівника від професійного коуча.
Експерт
МАРІЯ ПЛАХОТНИК
підприємниця, фахівчиня з розвитку персоналу, сертифікована бізнес-тренерка, коуч міжнародного класу PCC ICF.
10 років досвіду: робота в міжнародних проектах,
консультування реальних команд в регіонах та мегаполісах, розробка практичних навчальних програм для малого та середнього бізнесу, коучинг для керівників.
Спеціалізація: особиста ефективність керівника, ріст управлінських навичок, трансформація бізнесу, програми розвитку торгового персоналу, проєктний коучинг.
Примітки
Мова вебінару: українська.
Умови участі: участь можлива за умови подання заявки та одержання підтвердження від організаторів.
Зареєструвавшись на цей захід, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у відео- чи фотозйомці під час заходу.
Вартість участі: безкоштовно завдяки спільному фінансуванню уряду Федеративної Республіки Німеччини і Європейським Союзом та підтримці GIZ.
Посилання на онлайн-трансляцію буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку вебінару.
Організатор
Захід організований Клубом Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ
Контакти адміністратора події
- Микола Савуляк+380676711504[email protected]
Інші події
-
Вебінар "Побудова системного бізнесу"
ДатаКоли?28 листопада 2024 Де проводиться?Місто: OnlineНа цьому вебінарі ми поговоримо про структуру системного бізнесу. Від формування організаційної структури до будови менеджменту всередині компанії
-
Вебінар "Делегування без хаосу: як передати повноваження і зберегти контроль"
ДатаКоли?5 грудня 2024 Де проводиться?Місто: OnlineВебінар про те, як підприємцям звільнити свій час від рутинних завдань, навчитися довіряти команді й уникнути ситуацій, коли після делегування проблем стає більше, ніж було. Розглянемо, як правильно передавати завдання, щоб підвищити ефективність бізнесу, зберегти якість виконання та не втратити контроль.