Вебінар "Клієнтський сервіс:емоційні драйвери"
Емоції відіграють важливу роль у досвіді клієнта. Емоційна залученість впливає на прийняття рішень, адже у більшості випадків ми обираємо емоційно, а не раціонально. Коли Ви чуєте свого клієнта, розумієте і розпізнаєте почуття людини – це створює позитивний зв’язок, який заслуговує лояльність клієнта, а отже будує довгострокові відносини і перетворює ваших клієнтів у амбасадорів вашого бренду.
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ
Контакти адміністратора події
- Юлія Ліхва+380981616839[email protected]
Інші події
-
В2В зустрічах з чеськими компаніями водогосподарського сектору
ДатаКоли?16 вересня 2024 Де проводиться?Місто: ДніпроЗапрошуємо українських підприємців, що працюють у сфері водопостачання, підготовки та очищення води, до участі у В2В зустрічах з чеськими компаніями водогосподарського сектору, що відбудуться 16 вересня 2024р. у Дніпрі. Початок о 10:00.
-
Вебінар "Етика в соціальних мережах і в рекламі"
ДатаКоли?26 вересня 2024 Де проводиться?Місто: OnlineНа вебінарі поговоримо про те, з чого складається сучасна етика. Про що треба сказати своєму сммнику до того, як почати роботу? Які теми треба уникати, а які, навпаки, розкривати? Що таке ейджизм, йеблізм та лукізм? Чи треба висловлюватися з будь-якого приводу? Як війна змінює нашу комунікацію?
Подивимось українські приклади, знайдемо відповіді та розставимо точки над «е» сучасної етики