Вебінар "Клієнтський сервіс:емоційні драйвери"
Емоції відіграють важливу роль у досвіді клієнта. Емоційна залученість впливає на прийняття рішень, адже у більшості випадків ми обираємо емоційно, а не раціонально. Коли Ви чуєте свого клієнта, розумієте і розпізнаєте почуття людини – це створює позитивний зв’язок, який заслуговує лояльність клієнта, а отже будує довгострокові відносини і перетворює ваших клієнтів у амбасадорів вашого бренду.
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ
Контакти адміністратора події
- Юлія Ліхва+380981616839[email protected]
Інші події
-
Вебінар "Еволюція корпоративної культури: від аналізу до результату?"
ДатаКоли?24 жовтня 2024 Де проводиться?Місто: OnlineКорпоративна культура – це одна з основ життєдіяльності компанії. Вона має бути особливою. Цінності і корпоративні правила, сформовані всередині команди, дозволяють їй працювати гармонійно та злагоджено. Завдяки корпоративній культурі колектив почувається єдиним цілим – тим самим покращується мікроклімат та продуктивність роботи організації, підсилюється бренд роботодавця, нам вдається залучати і утримувати таланти.
-
Проєкт підтримки молодих підприємців та підприємиць
ДатаКоли? з 15 жовтня 2024 по 28 жовтня 2024 Де проводиться?Місто: OnlineПроєкт підтримки молодих підприємців та підприємиць (YESP) покликаний допомогти молодим підприємцям (-ицям) отримати доступ до грантів та програм бізнес-підтримки, що дозволить їм посилити та / чи розширити діючий бізнес.