
Вебінар "Команда по-українськи 2.0"
Чому по-українськи? Тому що нині жоден підручник, жодна добре знайома технологія не дасть відповідь, як вам працювати в умовах війни. Бізнесу доводиться самостійно швидко адаптовуватись, підлаштовуватись під нові умови, навчатись в режимі реального часу. Ми всією країною продемонстрували, як вміємо допомагати та підтримувати один одного. Українці щосекунди вчаться жити по-новому в новій реальності. Основне завдання лідерів та менеджерів з персоналу сьогодні — подбати про команду та навчити працівників грамотно комунікувати один з одним в стресових ситуаціях. Що вебінар пропонує власникам, керівникам та HR? Розібратись у надважливих сьогодні темах та швидко почати освоювати нові навички.
Цільова аудиторія
- Власники/ці та керівники/ці бізнесу.
- Керівники/ці відділів по роботі з персоналом, HR.
Програма
- що таке професійне вигорання та фактори, які на нього впливають;
- інструменти для профілактики емоційного вигорання;
- VQ: життєва енергія та де брати інструменти;
- посттравматичний синдром: завдання HR-а та керівника;
- про що подбати керівникові, якщо приймає в команду працівників, які були вимушено переселені з інших регіонів;
- інструменти для роботи із стресом на робочому місці.
Експерт

ОЛЬГА ДОБРОВОЛЬСЬКА
11+ років в HR (HRD, HR-менторка, рекрутерка);
бізнес-тренерка, експертка з навчання та розвитку працівників компаній;
підприємниця, засновниця та керівниця HR-агентства Red Berry;
керівниця регіонального представництва Всеукраїнської платформи Women in Business у Львові;
авторка публікацій і статей;
спікерка на фестивалях та конференціях.
Примітки
Мова вебінару: українська.
Умови участі: участь можлива за умови подання заявки та одержання підтвердження від організаторів.
Вартість участі: безкоштовно завдяки спільному фінансуванню урядом Федеративної Республіки Німеччина і Європейським Союзом та підтримці GIZ.
Зареєструвавшись на цей захід, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у відео- чи фотозйомці під час заходу.
Посилання на онлайн-трансляцію буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку вебінару.
Організатор
Захід організовано Клубом Ділових Людей України в рамках ініціативи Stand for Ukrainian business, що реалізується Мережею Центрів Інформаційної Підтримки Бізнесу в межах програми «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яка спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини через німецьку урядову компанію Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ
Контакти адміністратора події
- Юлія Ліхва+380981616839[email protected]
Інші події
-

CRAFT RISE UA ПРОГРАМА З РОЗВИТКУ КРАФТОВОГО БІЗНЕСУ ПОДНІСТЕР’Я
ДатаКоли? з 30 жовтня 2025 по 19 січня 2026 Де проводиться?Місто: OnlineПроєкт Craft Rise UA покликаний підтримати мікро- та малі крафтові бізнеси аграрного спрямування у громадах Подністер’я через навчання, менторство та супровід у підготовці заявок для залучення грантів і пільгового фінансування.
-

БізнесВперед Консультації. Навчання. Зростання
ДатаКоли? з 1 листопада 2025 по 31 січня 2026 Де проводиться?Місто: OnlineБізнесВперед – це проєкт з практичної підтримки мікро-, малих та середніх підприємців через індивідуальні консультації та експертний супровід, спрямовані на вирішення поточних бізнес-завдань і зміцнення підприємницької спроможності.
Консультації охоплюють ключові напрями розвитку бізнесу – від стратегічного планування, маркетингу та управління персоналом до фінансового менеджменту, цифровізації, експорту та підготовки заявок на гранти й пільгове фінансування.
-

HANNOVER MESSE 2026 УЧАСТЬ У КОЛЕКТИВНОМУ СТЕНДІ НА НАЙБІЛЬШІЙ У СВІТІ ПРОМИСЛОВІЙ ВИСТАВЦІ
ДатаКоли? з 20 квітня 2026 по 24 квітня 2026 Де проводиться?Місто: OnlineЗапрошуємо МСП Київської, Чернігівської та Сумської областей, що мають потенціал для масштабування на міжнародні ринки, подати заявку на участь у колективному стенді на найбільшій у світі промисловій виставці HANNOVER MESSE 2026, яка відбудеться з 20 по 24 квітня 2026 року в місті Ганновер, Німеччина.