
Вебінар "Корпоративна культура як чинник виживання та відновлення організації під час війни"
Коли все навколо міняється, ринок втрачає стабільність і сама безпека стоїть під питанням – організації та лідери проходять перевірку на міцність. Війна вразила кожного з нас і оголила вразливі місця нашого менеджменту та команд.
Ви, мабуть, помічали, що зовні організації іноді виглядають бюрократичними, неефективними чи навіть абсурдними. Це зустрічається і у бізнесі, і в державних органах, і в закладах освіти. Люди, які займають владні позиції, можуть розчаровувати чи діяти незрозумілим чином, а пересічні продавці та виконавці робіт бути не зацікавленні у результаті, якості та репутації. Неповороткі організації з застарілою корпоративною культурою відчувають найбільшу безпорадність при зміні умов.
Реструктуризація логістики, зміни асортименту, релокація, скорочення штату – ці виклики потребують згуртованої та активної командної роботи фахівців. Але менеджери, які намагаються змінити поведінку підлеглих, стикаються з інерцією, або й з наполегливим опором. Старі звички заважають організації реагувати на зміни середовища та трансформуватися.
На вебінарі поговоримо про те, що відрізняє організації з гнучкою та сильною корпоративною культурою, та про те, як лідер може транформувати внутрішню культуру організації.
Цільова аудиторія
- Власники/ці та керівники/ці бізнесу.
- Керівники/ці відділів
Програма
- розглянуть феномени, які вони спостерігають в організації під час змін;
- зрозуміють зону власного впливу на рішення в організації та на культурне середовище в ній;
- зрозуміють, як не засмучуватися і не розчаровуватися при зустрічі з ірраціональною моделлю поведінки;
- визначать завдання лідерів та порівняють різні моделі лідерства.
Для найактивніших учасників – сесія коучингу з транформації корпоративної культури в подарунок.
Експерт

МАРІЯ ПЛАХОТНИК
Коуч для підприємців та керівників міжнародного
рівня PCC ICF, 13 років досвіду.
Сертифікований бізнес-тренер. Досвід роботи з відділами продажу великих компаній (Toyota, Lexus, Global Spirits, Sportlife, MSD Group тощо), малим та середнім бізнесом з різних регіонів України, офлайн- та онлайн-продажами.
Методолог, розробник навчальних програм для продавців В2В та В2С.
18 років роботи в бізнесі, керування командою.
Провела понад 400 тренінгів для бізнес-аудиторії.
Умови
Мова вебінару: українська.
Умови участі: участь можлива за умови подання заявки та одержання підтвердження від організаторів.
Зареєструвавшись на цей захід, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у відео- чи фотозйомці під час заходу.
Вартість участі: безкоштовно.
Посилання на кімнату буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку вебінару.
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ
Контакти адміністратора події
- Юлія Ліхва+380981616839[email protected]
Інші події
- 
                                
                                     БІЗНЕС-ІНТЕНСИВ СТРАТЕГІЯ. МАРКЕТИНГ. ГРАНТИДатаКоли? з 10 листопада 2025 по 9 грудня 2025 Де проводиться?Місто: OnlineПрограма спрямована на підтримку мікро- та малих підприємців через навчання, менторство та супровід у підготовці заявок для залучення грантів і пільгового фінансування. Навчання охоплює ключові аспекти розвитку бізнесу – від побудови ефективної бізнес-моделі та формування стратегії зростання до розробки маркетингового плану, фінансового управління та інструментів залучення зовнішніх ресурсів. 
- 
                                
                                     CRAFT RISE UA ПРОГРАМА З РОЗВИТКУ КРАФТОВОГО БІЗНЕСУ ПОДНІСТЕР’ЯДатаКоли? з 30 жовтня 2025 по 19 січня 2026 Де проводиться?Місто: OnlineПроєкт Craft Rise UA покликаний підтримати мікро- та малі крафтові бізнеси аграрного спрямування у громадах Подністер’я через навчання, менторство та супровід у підготовці заявок для залучення грантів і пільгового фінансування.