Події

Вебінар "Покрокова інструкція для організації ефективних зустрічей. Фасилітація з нуля"
Сьогодні все наше життя сповнене особистими та робочими зустрічами. Через розвиток технологій та дистанційну роботу в умовах пандемії COVID-19 наші зустрічі все частіше проходять онлайн, без перерви на каву. Ми переходимо з однієї конференції в Zoom / Skype / Teams в іншу. Спілкування стало дуже багато. Водночас, чи можемо ми назвати таке спілкування ефективними зустрічами? Власне, на вебінарі поговоримо про те, що таке ефективна робоча зустріч та як її організувати.
Цільова аудиторія
- Власники/ці, керівники/ці бізнесу.
- Лінійні менеджери/ки, керівники/ці команд, HR-директори/ки, в обов'язок яких входить проводити збори.
- Проєктні менеджери/ки.
- Командні коучі, котрі хочуть навчитися навичкам фасилітації з нуля.
Програма
- Ефективна та неефективна організація робочих зустрічей.
- Тест «Наскільки добре організовані ваші зустрічі».
- Ідеальна канва для проведення робочих зустрічей.
- 10 простих технік для проведення робочих зустрічей.
- 9 рекомендацій для вдосконалення навички проведення ефективних зустрічей.
Експерт
.png)
АЛІНА МЕЛЛЕР
Сертифікований PCC ICF коуч, коуч команд, сертифікований Scrum master, проєктна менеджерка за стандартами PMI.
З 2008 року працює в IT-секторі. Починала як Support Manager сайту і за 11 років виросла до Chief Administrative Officer у великій продуктової компанії, де відповідала за 900 осіб у 5 різних містах України і світу. За цей час сформувала колл-центр на 170 працівників/ць, відкрила офіси на Кіпрі, перевела компанію з Waterfall-моделі на Agile.
Вибудовувала процес виробництва для стартапу Hardware в Британії і проводила HR-аудити в консалтингових компаніях. Вела бізнес-курси зі Scrum і Project managment і постійно працювала з людьми в команді, надихала і мотивувала. Проводила фасилітації, стратегічні сесії і командний коучинг для своєї компанії і на умовах консалтингових послуг.
Примітки
Мова вебінару: російська.
Умови участі: участь можлива за умови подання заявки та одержання підтвердження від організаторів.
Зареєструвавшись на цей захід, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у відео- чи фотозйомці під час заходу.
Вартість участі: безкоштовно завдяки спільному фінансуванню урядом Федеративної Республіки Німеччина і Європейським Союзом та підтримці GIZ.
Посилання на онлайн-трансляцію буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку вебінару.
Організатор
Захід організований Клубом Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.
Результати
АЛІНА МЕЛЛЕР
Сертифікований PCC ICF коуч, коуч команд, сертифікований Scrum master, проєктна менеджерка за стандартами PMI.
З 2008 року працює в IT-секторі. Починала як Support Manager сайту і за 11 років виросла до Chief Administrative Officer у великій продуктової компанії, де відповідала за 900 осіб у 5 різних містах України і світу. За цей час сформувала колл-центр на 170 працівників/ць, відкрила офіси на Кіпрі, перевела компанію з Waterfall-моделі на Agile.
Вибудовувала процес виробництва для стартапу Hardware в Британії і проводила HR-аудити в консалтингових компаніях. Вела бізнес-курси зі Scrum і Project managment і постійно працювала з людьми в команді, надихала і мотивувала. Проводила фасилітації, стратегічні сесії і командний коучинг для своєї компанії і на умовах консалтингових послуг.
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ
Контакти адміністратора події
- Юлія Ліхва+380981616839yulia.likhva@bc-club.org.ua
Інші події
-
Вебінар "ЕФЕКТИВНІ НАРАДИ: практичні поради для лідерів команд"
ДатаКоли?30 листопада 2023 Де проводиться?Місто: OnlineНаради є частиною нашого професійного життя, без них не обходиться жодна організація.
Світова статистика свідчить, що близько 83% співробітників проводять на зустрічах до 1/3 свого робочого тижня. Це в середньому 31 година на місяць, і 50% цього часу респонденти вважають марною тратою часу.*
Ціна, яку платимо за непродуктивні наради — це вигорання людей та незадоволеність бізнес результатами.
Далеко не всі компанії навчають лідерів проводити ефективні зустрічі.
Чи можливо покласти цьому край?
-
Клієнтський сервіс - як конкурентна перевага
ДатаКоли?30 листопада 2023 Де проводиться?Місто: OnlineЗапрошуємо представників та представниць ММСБ, органів місцевого самоврядування, які працюють з бізнесом, громадських організацій, бізнес-об’єднань до участі у серії вебінарів для підтримки мікро-, малого та середнього бізнесу (ММСБ) під час повномасштабної війни в рамках проєкту «Експертні консультації. Об’єднаний економічний фронт двох регіонів», який реалізують Дніпропетровська та Чернігівська торгово-промислові палати за сприяння ПРООН в Україні у межах Програми із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.
-
Як написати маркетингову стратегію своїми силами
ДатаКоли?4 грудня 2023 Де проводиться?Місто: OnlineЗапрошуємо представників та представниць ММСБ, органів місцевого самоврядування, які працюють з бізнесом, громадських організацій, бізнес-об’єднань до участі у серії вебінарів для підтримки мікро-, малого та середнього бізнесу (ММСБ) під час повномасштабної війни в рамках проєкту «Експертні консультації. Об’єднаний економічний фронт двох регіонів», який реалізують Дніпропетровська та Чернігівська торгово-промислові палати за сприяння ПРООН в Україні у межах Програми із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.
-
Тренди 2024
ДатаКоли?8 грудня 2023 Де проводиться?Місто: ВінницяРічне засідання Business People Club, бізнес-форум "Тренди 2024"