Вебінар "Покрокова інструкція для організації ефективних зустрічей. Фасилітація з нуля"
Сьогодні все наше життя сповнене особистими та робочими зустрічами. Через розвиток технологій та дистанційну роботу в умовах пандемії COVID-19 наші зустрічі все частіше проходять онлайн, без перерви на каву. Ми переходимо з однієї конференції в Zoom / Skype / Teams в іншу. Спілкування стало дуже багато. Водночас, чи можемо ми назвати таке спілкування ефективними зустрічами? Власне, на вебінарі поговоримо про те, що таке ефективна робоча зустріч та як її організувати.
Цільова аудиторія
- Власники/ці, керівники/ці бізнесу.
- Лінійні менеджери/ки, керівники/ці команд, HR-директори/ки, в обов'язок яких входить проводити збори.
- Проєктні менеджери/ки.
- Командні коучі, котрі хочуть навчитися навичкам фасилітації з нуля.
Програма
- Ефективна та неефективна організація робочих зустрічей.
- Тест «Наскільки добре організовані ваші зустрічі».
- Ідеальна канва для проведення робочих зустрічей.
- 10 простих технік для проведення робочих зустрічей.
- 9 рекомендацій для вдосконалення навички проведення ефективних зустрічей.
Експерт
АЛІНА МЕЛЛЕР
Сертифікований PCC ICF коуч, коуч команд, сертифікований Scrum master, проєктна менеджерка за стандартами PMI.
З 2008 року працює в IT-секторі. Починала як Support Manager сайту і за 11 років виросла до Chief Administrative Officer у великій продуктової компанії, де відповідала за 900 осіб у 5 різних містах України і світу. За цей час сформувала колл-центр на 170 працівників/ць, відкрила офіси на Кіпрі, перевела компанію з Waterfall-моделі на Agile.
Вибудовувала процес виробництва для стартапу Hardware в Британії і проводила HR-аудити в консалтингових компаніях. Вела бізнес-курси зі Scrum і Project managment і постійно працювала з людьми в команді, надихала і мотивувала. Проводила фасилітації, стратегічні сесії і командний коучинг для своєї компанії і на умовах консалтингових послуг.
Примітки
Мова вебінару: російська.
Умови участі: участь можлива за умови подання заявки та одержання підтвердження від організаторів.
Зареєструвавшись на цей захід, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у відео- чи фотозйомці під час заходу.
Вартість участі: безкоштовно завдяки спільному фінансуванню урядом Федеративної Республіки Німеччина і Європейським Союзом та підтримці GIZ.
Посилання на онлайн-трансляцію буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку вебінару.
Організатор
Захід організований Клубом Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.
Результати
АЛІНА МЕЛЛЕР
Сертифікований PCC ICF коуч, коуч команд, сертифікований Scrum master, проєктна менеджерка за стандартами PMI.
З 2008 року працює в IT-секторі. Починала як Support Manager сайту і за 11 років виросла до Chief Administrative Officer у великій продуктової компанії, де відповідала за 900 осіб у 5 різних містах України і світу. За цей час сформувала колл-центр на 170 працівників/ць, відкрила офіси на Кіпрі, перевела компанію з Waterfall-моделі на Agile.
Вибудовувала процес виробництва для стартапу Hardware в Британії і проводила HR-аудити в консалтингових компаніях. Вела бізнес-курси зі Scrum і Project managment і постійно працювала з людьми в команді, надихала і мотивувала. Проводила фасилітації, стратегічні сесії і командний коучинг для своєї компанії і на умовах консалтингових послуг.
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ
Контакти адміністратора події
- Юлія Ліхва+380981616839[email protected]
Інші події
-
Вебінар "Побудова системного бізнесу"
ДатаКоли?28 листопада 2024 Де проводиться?Місто: OnlineНа цьому вебінарі ми поговоримо про структуру системного бізнесу. Від формування організаційної структури до будови менеджменту всередині компанії
-
Вебінар "Делегування без хаосу: як передати повноваження і зберегти контроль"
ДатаКоли?5 грудня 2024 Де проводиться?Місто: OnlineВебінар про те, як підприємцям звільнити свій час від рутинних завдань, навчитися довіряти команді й уникнути ситуацій, коли після делегування проблем стає більше, ніж було. Розглянемо, як правильно передавати завдання, щоб підвищити ефективність бізнесу, зберегти якість виконання та не втратити контроль.
-
Вебінар "Управляй ефективно або як подолати прокрастинацію і підвищити особисту продуктивність"
ДатаКоли?12 грудня 2024 Де проводиться?Місто: OnlineУправлінцям часто доводиться приймати десятки важливих рішень, щодня підтримувати, мотивувати команду, спонукати до навчання. Але навіть найкращі лідери потрапляють у ситуації, коли Відкладають важливі завдання «на потім». Відчувають вигорання, втому та перевантаження. Не знаходять часу на розвиток себе та своєї команди.