Події
Вебінар "Покрокова інструкція для організації ефективних зустрічей. Фасилітація з нуля"
Сьогодні все наше життя сповнене особистими та робочими зустрічами. Через розвиток технологій та дистанційну роботу в умовах пандемії COVID-19 наші зустрічі все частіше проходять онлайн, без перерви на каву. Ми переходимо з однієї конференції в Zoom / Skype / Teams в іншу. Спілкування стало дуже багато. Водночас, чи можемо ми назвати таке спілкування ефективними зустрічами? Власне, на вебінарі поговоримо про те, що таке ефективна робоча зустріч та як її організувати.
Цільова аудиторія
- Власники/ці, керівники/ці бізнесу.
- Лінійні менеджери/ки, керівники/ці команд, HR-директори/ки, в обов'язок яких входить проводити збори.
- Проєктні менеджери/ки.
- Командні коучі, котрі хочуть навчитися навичкам фасилітації з нуля.
Програма
- Ефективна та неефективна організація робочих зустрічей.
- Тест «Наскільки добре організовані ваші зустрічі».
- Ідеальна канва для проведення робочих зустрічей.
- 10 простих технік для проведення робочих зустрічей.
- 9 рекомендацій для вдосконалення навички проведення ефективних зустрічей.
Експерт
АЛІНА МЕЛЛЕР
Сертифікований PCC ICF коуч, коуч команд, сертифікований Scrum master, проєктна менеджерка за стандартами PMI.
З 2008 року працює в IT-секторі. Починала як Support Manager сайту і за 11 років виросла до Chief Administrative Officer у великій продуктової компанії, де відповідала за 900 осіб у 5 різних містах України і світу. За цей час сформувала колл-центр на 170 працівників/ць, відкрила офіси на Кіпрі, перевела компанію з Waterfall-моделі на Agile.
Вибудовувала процес виробництва для стартапу Hardware в Британії і проводила HR-аудити в консалтингових компаніях. Вела бізнес-курси зі Scrum і Project managment і постійно працювала з людьми в команді, надихала і мотивувала. Проводила фасилітації, стратегічні сесії і командний коучинг для своєї компанії і на умовах консалтингових послуг.
Примітки
Мова вебінару: російська.
Умови участі: участь можлива за умови подання заявки та одержання підтвердження від організаторів.
Зареєструвавшись на цей захід, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у відео- чи фотозйомці під час заходу.
Вартість участі: безкоштовно завдяки спільному фінансуванню урядом Федеративної Республіки Німеччина і Європейським Союзом та підтримці GIZ.
Посилання на онлайн-трансляцію буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку вебінару.
Організатор
Захід організований Клубом Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.
Результати
АЛІНА МЕЛЛЕР
Сертифікований PCC ICF коуч, коуч команд, сертифікований Scrum master, проєктна менеджерка за стандартами PMI.
З 2008 року працює в IT-секторі. Починала як Support Manager сайту і за 11 років виросла до Chief Administrative Officer у великій продуктової компанії, де відповідала за 900 осіб у 5 різних містах України і світу. За цей час сформувала колл-центр на 170 працівників/ць, відкрила офіси на Кіпрі, перевела компанію з Waterfall-моделі на Agile.
Вибудовувала процес виробництва для стартапу Hardware в Британії і проводила HR-аудити в консалтингових компаніях. Вела бізнес-курси зі Scrum і Project managment і постійно працювала з людьми в команді, надихала і мотивувала. Проводила фасилітації, стратегічні сесії і командний коучинг для своєї компанії і на умовах консалтингових послуг.
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ
Контакти адміністратора події
- Юлія Ліхва+380981616839[email protected]
Інші події
-
Вебінар "Як вийти в онлайн - продажі і масажувати свій бізнес?"
ДатаКоли?4 квітня 2024 Де проводиться?Місто: OnlineЦей вебінар прокладе ваш шлях у світ онлайн-продажів та маркетингу, розглядаючи ключові аспекти, такі як ранок онлайн-продажів, стратегії упаковки та юніт економіки, а також порівняння очікувань і реальності. Отримайте конкретний план дій для успішного виходу в онлайн і ознайомтеся з різноманітними каналами реклами, які допоможуть вам просувати ваш бізнес у цифровому просторі.
-
Вебінар "Цифрові сервіси Дії для бізнесу: Інструменти для підвищення ефективності та оптимізації робочих процесів"
ДатаКоли?11 квітня 2024 Де проводиться?Місто: OnlineНа вебінарі ми детально розглянемо наявні безкоштовні сервіси Дії для бізнесу. Ви дізнаєтесь, як дані рішення допомагають оптимізувати робочі процеси та роблять їх більш ефективними. Ми розкажемо як здійснити налаштування певних сервісів Дії та продемонструємо їх застосування. Крім того, поділимось робочими кейсами використання сервісів Дії та наведемо приклади їх успішного впровадження в різних галузях
-
BizConsult. Консультації щодо грантових програм для бізнесу
ДатаКоли? з 11 березня 2024 по 30 квітня 2024 Де проводиться?Місто: OnlineОтримайте безкоштовні консультації щодо грантів та програм підтримки бізнесу, які актуальні на сьогодні в Україні.