Події

Вебінар "Шлях вашого клієнта (CJM). Прогуляймося разом з ним?"
Чи знаєте ви свого клієнта на стільки, щоб з його допомогою досягати своїх бізнес-цілей?
Крутий інструмент, який допомагає вивчити, змінити та вплинути на поведінку вашого потенційно та вже існуючого клієнта CJM (Customer Journey Map) – шлях клієнта.
На вебінарі 3-го березня о 16.00 ви матимете нагоду опанувати новий інструмент, що потенційно збільшить ваш дохід. Ми разом детально пройдемося по задачам, структурі і механіці побудови CJM:
Цільова аудиторія
-
Керівники/ці та власники/ці бізнесу.
-
Керівники/ці підрозділів, у яких не менше, ніж 3 осіб у підпорядкуванні.
-
Представники/ці підприємств в регіоні чи керівники/ці відокремлених підрозділів.
Програма
-
Як клієнт дізнається про ваш продукт;
-
Коли стається його перше знайомство з вашим продуктом;
-
Де ваші сильні сторони, а де прогалини;
-
Як впливати та змінювати поведінку клієнта.
Експерт

ОЛЕНА АНАТІЙЧУК
Маркетологиня, підприємиця, бізнес-консультантка у сфері маркетингу та підприємництва. Досвід в маркетингу – близько 15 років.
Сьогодні: Заступниця директора Аквапарку «ПЛЯЖ», http://aqualviv.com.ua/ (2014 – сьогодні).
Власниця Торгової Марки та Керівник проєкту
Першої приватної хімічної лабораторії з
дослідження води «АКВАлаб»,
http://www.aqualab.com.ua/uk/(2016 – сьогодні).
Авторка та керуюча проєктом
Event Hall & Coworking «Териорія»,
https://territory.lviv.ua/ (2018 – сьогодні).
Спікерка та експертка бізнес-модулів,
організованих Центром інформаційної підтримки бізнесу, заснованим на базі Клубу Ділових Людей Україна
за підтримки ЄБРР в рамках ініціативи EU4Business.
Членкиня Клубу Ділових Людей України.
Членкиня ГО «Ділові Українські Жінки».
У минулому:
Керівниця відділу маркетингу Аквапарку «ПЛЯЖ»
(2008 – 2014).
Керівниця відділу маркетингу будівельної
компанії «Львівська Мрія»,
http://mriya.lviv.ua/uk/ (2013 – 2019).
Закордонний досвід – експертка з аналітики та кризового менеджменту в авіаконцерні Lufthansa,
Великобританія, Лондон (2006-2008).
Керівниця відділу реклами у рекламній агенції «Рейдер», http://www.araider.com.ua/ (2003-2006).
Примітки
Мова вебінару: українська.
Умови участі: участь можлива за умови подання заявки та одержання підтвердження від організаторів.
Зареєструвавшись на цей захід, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у відео- чи фотозйомці під час заходу.
Вартість участі: безкоштовно.
Посилання на онлайн-трансляцію буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку вебінару.
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ
Контакти адміністратора події
- Юлія Ліхва+380981616839yulia.likhva@bc-club.org.ua
Інші події
-
Як написати маркетингову стратегію своїми силами
ДатаКоли?4 грудня 2023 Де проводиться?Місто: OnlineЗапрошуємо представників та представниць ММСБ, органів місцевого самоврядування, які працюють з бізнесом, громадських організацій, бізнес-об’єднань до участі у серії вебінарів для підтримки мікро-, малого та середнього бізнесу (ММСБ) під час повномасштабної війни в рамках проєкту «Експертні консультації. Об’єднаний економічний фронт двох регіонів», який реалізують Дніпропетровська та Чернігівська торгово-промислові палати за сприяння ПРООН в Україні у межах Програми із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.
-
Тренди 2024
ДатаКоли?8 грудня 2023 Де проводиться?Місто: ВінницяРічне засідання Business People Club, бізнес-форум "Тренди 2024"
-
Вебінар "Партнерство в бізнесі. Як оформити щоб не втратити?"
ДатаКоли?14 грудня 2023 Де проводиться?Місто: OnlineМайже 80% бізнесу в Україні побудоване на партнерстві, однак, 50% з них розпадаються в перший-другий рік співпраці. Приголомшує, правда? Напочатку партнери захопленні продуктом, майбутніми планами, бізнесом, а через рік вони розходяться. Як зробити так, щоб партнерства не розпадались? Як врегулювати відносини в партнерстві, щоб вони були довгострокові і продуктивні?