«COVID-19 ВАУЧЕРИ» на консалтингові послуги
Реалізація консалтингових проєктів в рамках «COVID-19 Ваучерів» надає представникам бізнесу серію профільних консультацій до 10 днів для відновлення власної справи після наслідків економічної кризи, спричиненої пандемією коронавірусу. Професійна експертиза допоможе підприємствам у досягненні таких цілей, як збільшення обсягу внутрішнього й експортного продажу, відкриття нових каналів збуту, визначення експортних ринків і розробка експортної стратегії, вдосконалення маркетингових планів, покращення фінансових умов і доступу до фінансування, прогрес у цифровій трансформації, удосконалення бізнес-моделі тощо.
Скористайтесь можливістю отримати консультаційну підтримку для розвитку та оптимізації свого бізнесу!
Про послугу
Консультаційна підтримка в рамках «COVID-19 Ваучерів» спрямована на вирішення таких питань:
- Цифрова трансформація компанії – надання послуг онлайн, дистанційна організація робочого часу працівників тощо.
- Оновлення стратегії та бізнес-моделі в період пандемії та після неї.
- Експорт товарів та послуг.
- Маркетинг та продажі в період пандемії та після неї (цифровий маркетинг, адаптація каналів продажів, розвиток команд з продажів.
- Адаптація та оптимізація операційних бізнес-процесів.
- Фінансова грамотність, фінансова звітність, податкове планування.
- Розробка бізнес-планів для малих і середніх підприємств.
- Інші теми, що стосуються адаптації та подолання наслідків пандемії.
Цільова аудиторія
Керівники/ці та власники/ці малих та середніх підприємств, котрі:
- зареєстровані та діють на території України;
- мають від 5 до 249 працівників;
- зіткнулися з викликами, що лежать в площині консультантів проєкту та відповідають визначеній тематиці.
- генерують додану вартість (не належать до сировинного сільськогосподарського сектору та не виробляють товари подвійного призначення та зброю);
- мають потенціал інноваційного розвитку та/або потенціал у напрямку розвитку експортної діяльності;
- готові виділити ресурси (фінансові, адміністративні, людські) на впровадження рішень, запропонованих консультантом.
Терміни
Етап 1. Прийом реєстраційних заявок – 19 липня -15 серпня 2021
Етап 2. Заповнення аплікаційних форм (учасники/ці будуть забезпечені консультаційним супроводом адміністратора проєкту під час підготовки аплікаційних форм) – 2-20 серпня 2021.
Етап 3. Відбір компаній незалежними експертами; проведення установчих онлайн-зустрічей із підібраним/ою консультантом/кою – вересень - жовтень 2021.
Етап 4. Реалізація проєкту – жовтень/листопад 2021 - березень 2022.
Умови
Для участі у програмі консультацій в рамках «COVID-19 Ваучерів», будь ласка, заповніть реєстраційну форму за посиланням.
У вересні відбуватиметься відбірковий конкурс - незалежні експерти відберуть компанії на одержання «COVID-19 Ваучерів».
Вартість. Вартість участі для МСП складає 10% від загальної вартості консультаційної програми (решта 90% забезпечується безпосередньо проєктом «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП»).
Примітки
Формат: онлайн/офлайн.
Тривалість консультацій: до 10 днів для кожної відібраної компанії.
Зареєструвавшись на проєкт, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у відео- чи фотозйомці під час реалізації консультаційного проєкту.
Організатор
- COVID-19 Бізнес-клініка в Івано-Франківську
- COVID-19 Бізнес-клініка в Чернігові
- COVID-19 Бізнес-клініка у Вінниці
- COVID-19 Бізнес-клініка в Дніпрі
- COVID-19 Бізнес-клініка в Харкові
- COVID-19 Бізнес-клініка в Миколаєві
- COVID-19 Бізнес-клініка у Львові
Проєкт «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» за дорученням ЄС та уряду Німеччини реалізує німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАТОРА ПОДІЇ
Контакти адміністратора події
- Мережа Центрів інформаційної підтримки бізнесу+380676747012[email protected]
Інші події
-
Вебінар "Побудова системного бізнесу"
ДатаКоли?28 листопада 2024 Де проводиться?Місто: OnlineНа цьому вебінарі ми поговоримо про структуру системного бізнесу. Від формування організаційної структури до будови менеджменту всередині компанії
-
Вебінар "Делегування без хаосу: як передати повноваження і зберегти контроль"
ДатаКоли?5 грудня 2024 Де проводиться?Місто: OnlineВебінар про те, як підприємцям звільнити свій час від рутинних завдань, навчитися довіряти команді й уникнути ситуацій, коли після делегування проблем стає більше, ніж було. Розглянемо, як правильно передавати завдання, щоб підвищити ефективність бізнесу, зберегти якість виконання та не втратити контроль.